کد خبر: 984861
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از ارسال ۳۳ میلیون و ۶۵۰ هزار لیتر نفت سفید به روستا‌های استان خبر داد و گفت: این میزان نفت سفید از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه به روستا‌های استان ارسال و ذخیره‌سازی شده است.
عبدالله گیتی‌منش پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از زحمات و تلاش‌های این عزیزان در راستای سوخت‌رسانی به روستا‌های استان، مصرف‌کنندگان عمده، نیروگاه سیکل ترکیبی و واحد‌های تولیدی و صنعتی استان قدردانی کرد.
وی با اشاره به فعالیت ۲۴۰ دستگاه نفتکش در سطح منطقه افزود: نقش بسیار مهم شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان نفتکش در راستای توسعه و شکوفایی اقتصادی باتوجه به شرایط جغرافیایی و صعب‌العبور بودن بیشتر راه‌های روستایی استان نیز بیانگر اهمیت و دشواری کار تامین سوخت هموطنان عزیز کردستانی است.
وی به فعالیت ۲۹۹ باب فروشندگی نفت سفید در روستا‌های استان اشاره و خاطرنشان کرد: ۱۲ میلیون لیتر نفت سفید نیز به روستا‌های صعب‌العبور استان ارسال و ذخیره‌سازی شده است.
این مقام مسوول به ارسال بیش از ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت سفید به فروشندگی‌های نقاط شهری استان اشاره کرد و افزود: سهمیه سالیانه ۲۹ هزار خانوار نفت سفیدسوز استان در کارت‌های بانکی آنان شارژ و در بازه‌های زمانی مشخص شده می‌توانند با مراجعه به فروشندگی‌های مستقر نسبت به دریافت سوخت اقدام نمایند.
گیتی‌منش سپس از زحمات رانندگان نفتکش در راستای تامین سوخت نیروگاه سیکل ترکیی سنندج تشکر کرد و بیان داشت: با توجه به شرایط موجود روزانه بیش از یک میلیون ۵۰۰ هزار لیتر فرآورده توسط ۵۱ نفتکش جاده پیما به این نیروگاه ارسال می‌شود.
وی اضافه کرد: از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذر ماه ۳۳ میلیون و ۶۵۰ هزار لیتر نفت سفید به روستا‌های استان ارسال و ذخیره‌سازی شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ۱۰ درصدی همراه بوده است.

انتهای پیام/
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر