کد خبر: 984811
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، افزایش وحدت و یکدلی مردم و استواری پایه‌های مستحکم انقلاب را نتیجه خون‌های ایثارگرانی همچون سردار سلیمانی دانست و افزود: دشمن با ترور فرمانده سپاه قدس چهره واقعی خود را به نمایش گذاشت و بصیرت و بیداری را در کشورهای اسلامی، دو چندان کرد.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد در آیین سوگواری سردار سلیمانی در سپاه میانه،  با بیان اینکه امثال شهید سلیمانی، مظلومان و مستضعفانی هستند که مدافعان حق و حقیقت هستند و تنها شهادت آنها را آرام می کند، اظهار کرد: دشمن کینه ای عمیق نسبت به کسانی که سد راه زیاده خواهی ها و چپاول هایش باشند، دارد و این سبوعیت آنها نتیجه شکسته شدن ابهت، عظمت و قدرت آنان توسط چنین مردان خدایی است.

 وی با اشاره به اینکه فرهنگ ما فرهنگ ایثار و شهادت است و ما هیچ ترسی از کشته شدن در راه خدا نداریم، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی هدفی جز شهادت نداشت و شهادت، پاداش مجاهدت های چندین ساله او بود.

 مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با بیان اینکه با خون سردار سلیمانی، آمریکا و رژیم صهیونیستی چندین قدم به زوال نزدیکتر شدند، خواستار انتقام سخت از استکبار شد.

 حجت الاسلام امیرنژاد، شهید سلیمانی را الگوی عملی برای کل مردان آزاده دنیا دانست و گفت: او در اخلاق، رفتار، مجاهدت، هوش، تدبیر و بصیرت بی نظیر بود اما آنچه او را اینگونه گرامی کرد، ولایت مداری و مطیع ولایت بودنش بود.

 آیین گرامیداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی با مداحی و روضه خوانی در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر