کد خبر: 984660
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
نماینده ولی فقیه در استان البرز :
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: مسلم بدانید پایان بازی کودکانه آذرخشی که درست کردید و بر این عملیات رذیلانه نام‌گذاری کردید به دست شما نخواهد بود و آمریکا منتظر انتقام سخت و دردناک فرزندان رشید اسلام در هر نقطه‌ای از عالم که منافعی داری باش.

آیت‌الله حسینی همدانی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه سیزدهم دی‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با اشاره به شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، گفت : امروز یک نماد دیگر به این مجموعه نورانی اضافه شد و دست پلید و تروریست استکبار، شیطان بزرگ، به خون فرزند رشید اسلام، سرباز دلاور قرآن، مالک اشتر رشید ولایت، شیر بیشه‌های مبارزه با داعشیان و تکفیریان، فرمانده شجاع خط مقاومت، رزمنده فداکار، عارف، زاهد و خودساخته، بسیجی بزرگوار قاسم سلیمانی آغشته شد و روح مطهرش به یاران شهیدش پیوست.

وی  افزود: او که دائماً خود را جامانده این قافله می‌دانست و آرزوی شهادت می‌کرد در این ایام فاطمیه و در روز جمعه مزد سال‌ها مبارزه و مجاهدت درراه قرآن، اهل‌بیت و انقلاب را گرفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز تأکید کرد: می‌خواهند با ترور و شهادت عزیزانمان روحیه ما را تضعیف کنند تا تن به ذلت دهیم و از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی‌مان عقب‌نشینی کنیم اما نمی‌دانند برعکس تصور آنان، شراره‌هایی از آتش در قلب ما برای گرفتن انتقام مظلوم، شعله‌ور خواهد شد و تا رسیدن به مقصود آرام نخواهد شد لذا ما به حقانیت راهی که می‌رویم با ریخته شدن این خون‌ها یقین می‌کنیم.

آیت‌الله حسینی همدانی تصریح کرد: آنان نمی‌دانند که این خون در جوامع مختلف انسانی و مبارزینِ جبهه‌های مختلفِ رودررو با آمریکا و اسرائیل و ارتجاع حرکت ایجاد می‌کند و انگیزه تولید می‌کند و چنان طوفانی به پا خواهد کرد که اثری از جنایتکاران باقی نخواهد گذاشت.

وی افزود: آن‌ها از رزمایش موفق سه‌جانبه ایران و روسیه و چین که در آب‌های بین‌المللی انجام شد عصبانی هستند و خوب می‌فهمند که در این نقطه عالم بلکه همه‌جا دیگر جایی برای آنان نیست لذا سعی می‌کنند که راه نجاتی پیدا کنند.

رئیس شورای هماهنگی و گسترش فرهنگ قرآنی استان البرز بابیان اینکه آمریکایی‌ها دست به اقدام احمقانه‌ای زدند و بازی بدی را شروع کردند که قطعاً تمام‌کننده آن نخواهند بود، گفت: مسلم بدانید پایان بازی کودکانه آذرخشی که درست کردید و بر این عملیات رذیلانه نام‌گذاری کردید به دست شما نخواهد بود و آمریکا منتظر انتقام سخت و دردناک فرزندان رشید اسلام در هر نقطه‌ای از عالم که منافعی داری باش.

آیت‌الله حسینی همدانی افزود: امروز کاملاً محسوس است و صدای خرد شدن استخوان‌های آمریکا و اسرائیل به‌خوبی بگوش می‌رسد و لحظات تحقق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نزدیک شده است لذا ای جرثومه‌های تباهی، پلیدی، ترور، خشونت و کودک کشی از امروز دیگر راحت نخوابید و هرلحظه منتظر صاعقه‌ای باشید که بر سر شما فرود خواهد آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار