کد خبر: 984631
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
دبیرکل اسبق کمیته ملی المپیک گفت: با وجود تبلیغات تروریسم بین‌المللی، سردار سلیمانی همیشه برای صلح و امنیت تلاش می‌کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین : بهرام افشارزاده درباره شهادت سردار قاسم سلیمانی، اظهار داشت: در ابتدا شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی را به رهبر معظم انقلاب و همه مردم ایران تبریک و تسلیت می‌گویم. شهادت هنر مردان خداست و شهید عالی‌مقام سردار حاج قاسم سلیمانی واقعا مرد خدا بود.

وی افزود: با وجود تبلیغات تروریسم بین الملل برای توجیه اقدام غیرقانونی و ضد بشری در ترور سردار سلیمانی، اما او همواره و همیشه برای صلح و افزایش امنیت در منطقه تلاش کرد و این موضوعی است که همه کشور‌های منطقه آن را تائید می‌کنند. شهید سلیمانی چهره‌ای صلح طلب بود که در همه این سال‌ها برای بقای امنیت در منطقه تلاش می‌کرد. حاج قاسم فرمانده‌ای با بصیرت، زمان شناس و ولایت مدار بود که شهادت بهترین پاداش ۴۰ سال مجاهدت و مبارزه فی سبیل الله اوست. سردار شهید سلیمانی با حسن خلقی که داشت محبوب همه بود و تا همیشه محبوب همه خواهند ماند.

دبیرکل اسبق کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی مرد میدان جهاد و مبارزه و مجاهد خستگی ناپذیر جبهه‌های جنگ بود. بی شک آمیخته شدن خون پاک حاج قاسم با شهدای حشدالشعبی در سرزمین سیدالشهداء علیه السلام، به دست شیطان بزرگ و جنایت پیشگان آمریکایی، مقاومت اسلامی را در گستره جهان پویاتر خواهد کرد. دشمنان ایران و اسلام باید بدانند پاسخ کوبنده تربیت یافتگان مکتب این شهید بزرگوار، شادی زودگذر آنان را به شب خوف تبدیل خواهند کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار