کد خبر: 984626
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
امام جمعه بناب:
امام جمعه بناب گفت: جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی چهره زشت جهانخواران را به مردم دنیا نشان داد.

حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی نماد همبستگی و وحدت بود، افزود: اگر خون های حاج قاسم سلیمانی و همرزمان وی ریخته نشود، اسلام منقرض می شود.

وی اظهار داشت: مسلما خون پاک شهید قاسم سلیمانی، انقلاب و نهضت اسلام را بیمه می کند و خون ریخته شده جبهه کفر و استکبار را در منطقه قلع و قمع خواهد کرد.

خطیب جمعه بناب گفت: آن هایی که در این ماتم بزرگ شریک هستند یقین بدانند که شهادت چنین مردی و نیز همراهان بسیار ارجمندش برای خودشان اوج عزت و برای اسلام و انقلاب و کشور خیر و برکت خواهد آورد.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به اینکه شهادت چنین انسان های وارسته و چنین سرمایه هایی خفتگان کل جهان را بیدار خواهد کرد، ادامه داد: شهادت حاج قاسم سلیمانی ملت ها را متحد و نیروها را منسجم می کند و آرزوی این انسان وارسته هر لحظه شهادت بود.

وی با بیان اینکه حاج قاسم یک نماد و یک ملت بود؛ یادآوری کرد: خون پاک حاج قاسم سلیمانی اتحادی در بین ممالک اسلامی به وجود خواهد آورد .

حجت الاسلام باقری بنابی با تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: به طور قطع انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است و پاسداران جان برکف نخواهند گذاشت خون شهید سلیمانی پایمال شود.

مردم ولایت مدار شهرستان بناب بعد از اقامه نماز جمعه با شرکت در یک راهپیمایی باشکوه با سردادن شعارهای«مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه گر و همچنین عزا عزاست امروز روز عزاست امروز و خامنه ای رهبر صاحب عزاست امروز» جنایت آمریکای جنایتکار را در به شهادت رساندن شهید حاج قاسم سلیمانی محکوم و به ادامه راه شهدا و راه این شهید تأکید کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر