کد خبر: 984623
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
واکنش قهرمانان ورزش آذربایجان‌شرقی به شهادت سردار سلیمانی
مربیان و ورزشکاران آذربایجان‌شرقی نسبت به شهادت مظلومانه سردار سلیمانی واکنش نشان دادند.

 آسمانی شدن سردار بزرگ اسلام خبری جانسوزی بود که قلب جامعه ورزشی آذربایجان‌شرقی را نیز همانند آحاد ملت شهیدپرور ایران به درد آورد.

ایران اسلامی امروز عزادار بزرگ مردی است که وصف رشادت‌هایش در هیچ دفتر و کتابی نمی گنجد.

چهار دهه مجاهدت خالصانه و مبارزه بی امان با تروریسم بین‌المللی، آمریکا را بر آن داشت تا دستش را به خون قهرمانی آغشته کند که حضورش در جبهه‌های نبرد برای محور مقاومت امید بخش و وحدت آفرین بود.

ملت شریف ایران هیچ وقت رشادت‌های این سردار بزرگ اسلام شهید سلیمانی را فراموش نخواهند کرد.

 فرماندهی که در خط مقدم حضور داشت

پرویز هادی قهرمان بازی‌های آسیایی اینچوان و جاکارتا و دارنده مدال برنز مسابقات جهانی مجارستان گفت: سردار سلیمانی به عنوان شخصیت تاثیر گذار ملی یاری‌گر تمامی مستضعفین جهان بود، فرماندهی که همراه با سرباز‌ها در خط مقدم حضور داشت شهادتش تمام مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را بسیار غمگین کرد.

راه سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت

میرمعصوم سهرابی سرپرست باشگاه تراکتور تبریز هم در مورد شهادت مظلومانه سردار سلیمانی گفت: با شهادت سلیمانی محور مقاومت نه تنها خشک نخواهد شد، بلکه درخت مقاومت تنومندتر شده و راه سردار سلیمانی همچنان ادامه خواهد یافت.

انتقام از اسرائیل و آمریکا

میرهاشم حسینی قهرمان بازی‌های آسیایی جاکارتا که موفق به کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو در رشته تکواندو شده است گفت: از شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی به شدت ناراحت شدم و ایشان از فرمانده‌هایی بود که نامش لرزه به سیاستمداران آمریکا انداخته و به نظر من شهادت سردار سلیمانی درس مقاومت بیشتر به دنبال داشته و روزی از آمریکا و رژیم صهیونیستی انتقام این عمل ناجوانمردانه‌شان را خواهیم گرفت.

آرامش امروز را مدیون سردار سلیمانی هستیم

احمدرضا زنده روح هافبک و بهترین گلزن این فصل تیم ماشین‌سازی که همشهری شهید سلیمانی است، گفت: آرامش امروز کشور را مدیون رشادت‌های سردار سلیمانی بوده که جان خود را برای سرافرازی کشور و آرمان‌های انقلاب تقدیم کرد و مرد بزرگی را امروز از دست دادیم.

انتقام سخت در انتظار آمریکا

میلاد وزیری که اولین سهمیه ‌آذربایجان‌شرقی در المپیک 2020 توکیو را کسب کرده است، در مورد شهادت سردار سلیمانی گفت: ایشان نماینده تمام ملت ایران بودند و به راستی سردار دل‌های لقب برازنده به این شهید بزرگوار بوده و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند انتقام سختی در انتظار مسببان شهادت ایشان بوده و مطئنا این اقدام موجب اتحاد بیشتر ملت ایران شده و دشمنان ایران و کشور را مایوس خواهند کرد.

گوش به فرمان رهبر هستیم

حبیب نوظهوری قهرمان سابق ایران در رشته ژیمناستیک و‌ رکوردار کسب بیشترین مدال در مسابقات بین‌المللی و کشوری گفت: در ابتدا شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفته و باید بگویم سردار سلیمانی به شهادت رسید تا سلیمانی‌های دیگر زاده شوند. من و تمام ورزشکاران و قهرمانان این مملکت، همگی خود را سرباز سلیمانی‌ها می‌دانیم و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم.

از صبح چشم‌هایم گریان شهادت سردار سلیمانی است

مرضیه صدقی دارنده مدال چندین دوره مسابقات پارا‌لمپیک و پاراآسیایی گفت: صبح پدرم در حالی که می‌گریست مرا بیدار کرده و گفت دخترم سردار سلیمانی به شهادت رسیده و از زمان شنیدن این خبر چشم‌هایم گریان از دست دادن این بزرگ مرد تاریخ است.

وی گفت: روز جمعه(دیروز) مراسم کوه‌پیمایی در شهر بستان‌آباد داشتیم که با شنیدن این خبر و با وجود برنامه‌ریزی زیاد برای این برنامه، حضورم را لغو و در راهپیمایی محکومیت این اقدام ضدبشری آمریکا حضور یافته و در کنار مردم غیور آذربایجان این اقدام ددمنشانه رژیم آمریکا را محکوم کردیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر