کد خبر: 984601
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹
مقارن شدن تشییع سردار سلیمانی با امتحانات موجب سردرگمی دانشجویان شده است
مراسم تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی با شروع فصل امتحانات دانشگاهیان مصادف شده است؛ طبیعتاً با توجه به اشتیاق دانشجویان به حضور در مراسم این شهید بزرگوار در روز یکشنبه آن هم در دانشگاه تهران، امکان برگزاری هرگونه امتحانی منتفی خواهد بود اما در هر حال تصمیم‌گیری نهایی با وزارت علوم است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: خانواده سردار پرافتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام داشته‌اند، تشییع پیکیر این عزیز جهان مقاومت در روز یکشنبه ۱۵ دی ماه در تهران برگزار می‌گردد. بنا بر خبر اعلامی قرار است مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای بر پیکر این شهید سرافراز اقامه نماز نمایند.

بر این اساس یکشنبه، تهران شاهد جمعیت گسترده‌ای از علاقه‌مندان و مشتاقانه شهید سلیمانی خواهد بود که تشیعی ماندگار در تاریخ انقلاب را رقم خواهند زد. مشتاقانی از تمامی رده‌های سنی که از سراسر کشور و استان‌های هم‌جوار خود را به تهران خواهند رساند تا به مقتدای خود اقامه کنند و به پاکی و نجابت شهید سلیمانی گواهی دهند.

از سویی این مراسم با امتحانات دانشگاهیان مصادف شده است و طبیعتاً بایستی با توجه به اشتیاق دانشجویان به حضور در مراسم این شهید بزرگوار در روز یکشنبه آن هم در دانشگاه تهران، برگزاری هرگونه امتحانی در این روز منتفی باشد اما در هر حال تصمیم‌گیری نهایی با وزارت علوم است و از همین رو انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوطه هر چه سریع‌تر درباره وضعیت دانشگاه‌ها و مدارس کل کشور در ۱۵ دی‌‎ماه تصمیم‌گیری و آن را به اطلاع عموم دانشگاه‌ها و دانشجویان کشور برسانند.

بدیهی است که به تعویق انداختن این تصمیم به شب یکشنبه موجب سردرگمی دانشجویان، به‌ویژه آن‌ها که بناست از شهرستان‌ها و استان‌های کشور برای حضور در مراسم تشییع سردار سلیمانی به تهران سفر کنند، خواهد شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سارا
|
Netherlands
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
0
1
ممنون که ی نفر به فکر ما بود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار