کد خبر: 984440
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
با حضور رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تبریز انجام پذیرفت:
طی جلسه ای که با حضور دکتر بابایی اقدم رئیس کیسیون شهرسازی شورای شهر تبریز و شهردار منطقه هشت برگزار گردید، پروژه های چشم انداز شهرداری منطقه هشت تشریح و در خصوص اجرای آنها تبادل نظر گردید.
 در این جلسه که با حضور دکتر بابایی اقدم رئیس کیسیون شهرسازی شورای شهر تبریزهمراه بود، دکتر علی مدبر شهردار منطقه هشت در خصوص پروژه‌های کارشناسی شده شهرداری منطقه هشت توضیحاتی ارائه داده و در خصوص نحوه اجرای آن‌ها و امکان جذب سرمایه گذار، با اعضای شورای شهر تبادل نظر کردند.
وی از بازار تاریخی و خانه‌های تاریخی تبریز به عناون نگین درخشان حوزه گردشگری تبریز نام برده و از برنامه ریزی شهرداری منطقه هشت برای استفاده بهینه از این پتانسیل‌ها در راستای توسعه گردشگری  خبر داد.  
مدبر به طراحی چندین بلوک در محلات کم برخوردار و فرسوده منطقه از قبیل گجیل و راسته کوچه و فلسطین اشاره نموده و از بازآفرینی شهری در این مناطق خبر داد.
شهردار منطقه هشت در ادامه به رونق بخشی میدان شهید بهشتی اشاره نموده و از راه اندازی کاربری‌های رفاهی، خدماتی و گردشگری در این میدان طی ماه‌های آتی خبر داد.
در ادامه این جلسه دکتر بابایی اقدم ضمن اعلام رضایت از اقدامات شهرداری منطقه هشت در راستای هویت بخشی به منطقه تاریخی شهر، اعلام کردند کار‌های بزرگی در شهرداری منطقه هشت در حال اجراست که شورای اسلامی شهر تبریز نیز در اجرای پروژه‌های آتی، نهایت همکاری را در تخصیص و تصویب بودجه مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های آتی منطقه خواهد داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر