کد خبر: 984277
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
بعد از ناکامی در ۵ دی
رسانه‌ها و کانال‌های وابسته به ضدانقلاب بعد از ناکامی در فراخوان‌های ۵ و ۷ دی‌ماه جاری برای حضور مردم در خیابان و تکرار اغتشاش در کشور، دست به هتاکی و دروغ‌پراکنی می‌زنند تا بلکه با این روش فضاحت رسانه‌ای خود را لاپوشانی نمایند.

همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی و کوتاهی دست امریکا و همدستانش، استکبار، صهیونیست و ایادی منطقه‌ای و داخلی آنان به بهانه‌های مختلف تلاش می‌کنند مردم را از نظام جدا کنند و به نوعی به اهداف براندازی نظام برسند.

با گران‌شدن قیمت بنزین در آبان‌ماه امسال، تمامی رسانه‌های معاند پای کار آمدند و همه بسیج شدند تا بر اعتراض به‌حق مردم که می‌خواستند مطالبات و خواسته‌های خود را به مسوولان برسانند، سوار شده و برای چندروزی موج‌سواری کنند.

مردم که می‌خواستند در قالب تجمعاتی نسبت به افزایش قیمت بنزین اعتراض مسالمت‌آمیز داشته باشند، عده‌ای از فضا سوءاستفاده کردند و جریان را به سمت اغتشاش و آشوب کشیدند و فضا به نحوی شد که خسارات زیادی به اموال عمومی، شخصی مردم و بیت‌المال وارد شد.

مردم انقلابی کردستان و سایر استان‌های کشور با دیدن چنین فضایی و اطلاع از پشتیبانی سران استکبار و سردمداران فتنه از برهم‌زنندگان نظم عمومی، کنار رفتند و تک‌تک لیدرهای جریان آشوبگر توسط نیروهای مقتدر انتظامی و نظامی و امنیتی دستگیر و تحویل قانون شدند.     

رسانه‌های ضدانقلاب بعد از اغتشاشات آبان‌ماه با برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای، چهلم کشته‌شدگان را مستمسک قرار داده و درصدد ترغیب مردم به حضور در خیابان‌ها شدند تا با هدایت عواملشان، اغتشاش و آشوب را دوباره کلید بزنند اما علی‌رغم هزینه‌های میلیاردی، بار دیگر به سد محکم مردم ایران برخورد کردند.

بی‌تفاوتی و بی‌توجهی مردم به فراخوان‌های متعدد کانال‌ها و رسانه‌های معاند برای حضور در خیابان‌ها، دست ضدانقلاب را خالی گذاشت و آنها مجبور شدند تصاویری آرشیوی را بازنشر دهند، تصاویری که بازهم مورد بی‌اعتنایی مردم قرار گرفت.

هرچند ایادی و مواجب‌بگیران استکبار و گروهک‌های ضدانقلاب از اول انقلاب تاکنون تلاش می‌کنند مردم کردستان را از انقلاب جدا کنند اما به دلیل وفاداری مردم این استان به انقلاب هیچ‌گاه برنامه‌ها و توطئه‌های آنان به نتیجه نرسیده است.

جدای از کانال‌ها و رسانه‌های وابسته به ضدانقلاب، حدود بیش از 50 شبکه ماهواره‌ای کردزبان و فارس‌زبان نیز مردم کردستان و سایر استان‌های کردنشین را برای حضور در خیابان در روزهای 5 و 7 دی‌ماه جاری فراخوان کردند تا پروژه آشوب‌های خیابانی را تکرار کنند و استمرار ببخشند اما در این ایام هیچ مورد ضدامنیتی در این مناطق روی نداد.

چنین رسانه‌هایی که در به اصطلاح طرفداری از مردم در بوق و کرنا می‌کردند، بعد از ناکامی در پروژه‌های ایجاد اغتشاش و کشته‌سازی، اکنون به صورت هماهنگ پروژه دیگری در کردستان را کلید زده‌اند که هتاکی آشکار به مردم کردستان و بازی با آبروی نوجوانان و جوانان این استان است.

این رسانه‌ها که هویت و اساس راه‌اندازی آنها دشمنی با ملت ایران و نظام اسلامی است، در کمال وقاحت و بی‌شرمی تمام اعلام می‌کنند که کودکان بازداشتی در کردستان مورد آزار جنسی بازجویان قرار می‌گیرند این در حالی است که قطعا هیچ کودکی در جریان اغتشاشات اخیر بازداشت نشده است.

نکته حائز اهمیت و پایانی این نوشته آن است که برای بار دیگر تیر رسانه‌های معاند به خطا رفت چرا که هویت گردانندگان چنین رسانه‌ها و کانال‌هایی برای مردم کردستان هویداست و به این یاوه‌گویی‌های آنان توجهی نخواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر