کد خبر: 984272
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
محمد شریعتمداری ضمن بیان این مطلب در دیدار با اعضای باشگاه مینی فوتبال آرمان گهر سیرجان قهرمان جام جهانی شرکت‌ها اظهارکرد: ورزش یک موضوع چند وجهی است که باید برای آن اهمیت ویژه‌ای قائل شد. برای ورزش کردن هیچ محدودیتی وجود ندارد. بار‌ها شاهد بودیم که جانبازان و افراد دارای معلولیت در المپیک و بازی‌های جهانی بسیار درخشان ظاهر شدند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: شریعتمداری ، ضمن ابراز خرسندی از پیشرفتی که طی این سال‌ها در ورزش کارگری حاصل شده و ضمن تبریک به بازیکنان عوامل و مدیران تیم مینی فوتبال و شرکت آرمان گوهر سیرجان گفت: شما نماد ملی ایران اسلامی بودید که سربلند و قهرمان شدید و از شما ورزشکاران و مدیرانی که برای رسیدن به این افتخار همکاری کردند سپاسگزارم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: حضور محمد دادکان همیشه منشا خیر و برکت برای ورزش ایران بوده و دوران پرافتخار فدراسیون فوتبال ما در زمان ایشان رقم خورده است. البته ایشان قهرمانی را در کنار پهلوانی و پاکدستی داشتند.
شریعتمداری ادامه داد: حضور یک ورزشکار با اخلاق پهلوانانه باعث رشد آن جامعه خواهد شد، نفوذ کلام ورزشکاران با اخلاق در جامعه بسیار موثر است. شما سفیران خوبی از ایران بوده اید و می‌توانید در جامعه نیز سفیر اخلاق باشید. کارگران ورزشکار وقتی در ورزش‌های جمعی به مقامی دست پیدا می‌کنند القاء کننده کار گروهی به جامعه هستند.
وی تاکید کرد: ورزش در ایجاد و افزایش نشاط در جامعه بسیار موثر است و کمک خواهد کرد که جامعه‌ای سالم‌تر داشته باشیم.
شریعتمداری، ضمن تقدیر از مقام کارگران ایران گفت: کارگران، ستون فقرات تولید در کشور هستند. ۱۴ میلیون کارگر با خانواده‌ها بخش عظیمی از مردم ایران را تشکیل می‌دهند و ذخیره‌های دانش و تجربه هستند. باید به سمت درخشش کارگران در عرصه ورزش جهانی حرکت کنیم. باید با هدف گذاری یک سکوی مستحکم برای پرواز ورزشکاران کارگر فراهم کرد و این امر با همراهی شما و مدیران میسر می‌شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: برای جامعه کارگری، کار‌های بزرگی در دست است که بحث مسکن یکی از آن کار‌ها است. تشکیل صندوق مسکن برای کارگران یکی از کار‌های بزرگ است که امیدوارم به انجام برسد.
وی اظهارکرد: یکی از ارکان ورزش، پول است، اما همه چیز نیست و شما ثابت کرده اید که با دست خالی هم می‌توان به جایگاه‌های رفیع رسید. استفاده از منابع مشارکت جویانه باید در توسعه ورزش کشور در راس قرار بگیرد و تمام بنگاه‌ها را مشارکت داد که هنرمندانه در ورزش کارگری حضور داشته باشند.
شریعتمداری با بیان اینکه در وزارتخانه سعی بر آن شد که طرح عمرانی کمتری را شروع کنیم و بتوانیم طرح‌های عمرانی گذشته را به نتیجه برسانیم، افزود: برگزاری ۷۵ رویداد ورزشی در وزارتخانه یک اتفاق بزرگ است و تمام مسئولان در بحث‌های ورزشی باید توجه ویژه‌ای داشته باشند تا این قهرمانی‌ها تکرار شود.


در ادامه این نشست، ابراهیم صادقی فر معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حضور دادکان به عنوان مشاور ورزشی باعث شکوفایی ورزش در قشر کارگری شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار