کد خبر: 983891
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
معاون سیاسی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز:
معاون سیاسی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه فتنه ۸۸ عصاره همه فتنه ها علیه جمهوری اسلامی بود ، اظهار داشت : این فتنه که با نام تخلف در انتخابات آغاز شد در واقع آمده بود تا جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد.

سرهنگ پاسدار محمدحسین گودینی در نشست معرفت افزایی بسیج اساتید دانشگاهای استان به مناسبت روز ۹ دی با حضور اساتید بسیجی دانشگاههای استان به تبیین فتنه ۸۸ پرداخت و گفت: فتنه ۸۸ فتنه بزرگ و پیچیده و چند لایه بود این فتنه آمده بود تا انقلاب اسلامی را از بین ببرد.

وی ادامه داد: فتنه ۸۸ از آنجا پیچده و بزرگ بود که امریکا توانست در مسائل کشور زمامداری کند که خوشبختانه این فتنه سرکوب شد.

سرهنگ گودینی افزود: چند عامل باعث سرکوبی فتنه ۸۸ شد که اولین و مهمترین آن بصیرت و تدبیر رهبر انقلاب بود، اما عامل دیگر امداد الهی بود که بارها دست انقلتب اسلامی را گرفته و اینبار هم از انقلاب محافظت کرد.

وی بسیج مردمی را که هدیه امام خمینی برای انقلاب اسلامی و مردم بود را عامل دیگر سرکوب این فتنه برشمرد و گفت : اگر بسیج انقلاب اسلامی نبود تا کنون امریکائیان ایران را تجزیه و دچار فروپاشی کرده بودند چرا که امریکا سالهاست در فکر ایجاد خاورمیانه جدید با رهبری اسرائیل است.

معاون سیاسی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در ادامه افزود: احتمال تکرار فتنه در آینده ممکن است و فتته آبان ۹۸ ادامه فتنه سال ۸۸ بود که اثرات مخرب آن از فتنه ۸۸ بیشتر بود چرا که دشمن انقلاب با علم و آگاهی و امکانات بیشتر آمده بود.

وی گفت: تنها راه سرکوب فتنه های آینده قرار گرفتن در کنار رهبر مدبر و با بصیرت است و همه باید تلاش کنیم تا در کنار رهبری از انقلاب اسلامی محافظت کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار