کد خبر: 983679
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
معاون فرهنگی، مطبوعات و تبلیغات فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان
معاون فرهنگی، مطبوعات و تبلیغات فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: به منظور ساماندهی فعالیت‌های رسانه‌ای در استان و با حضور تشکل‌های مطبوعاتی دو کارگروه تخصصی تشکیل شده است.

عبید رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار کرد: ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های رسانه‌ای در کنار ارتقای کمی تعداد رسانه‌ها باید مدنظر باشد و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان طی همفکری و جلسات متعدد با تشکل‌های مطبوعاتی استان اقدام به تشکیل دو کارگروه تخصصی نموده است.

وی افزود: کارگروه ساماندهی آگهی‌ها اولین کارگروهی است که فعالیت خود را شروع کرده و سه‌شنبه هر هفته با حضور کارشناس مطبوعات استان، نماینده خانه مطبوعات و نماینده انجمن صنفی نشریات محلی برگزار می‌شود و در این کارگروه برنامه‌های ابلاغی معاونت مطبوعاتی و مصوبات این دو تشکل در کنار همدیگر به بررسی وضعیت اقتصاد رسانه استان می‌پردازند.

رستمی خاطرنشان کرد: در روزها و هفته‌های پیش رو مصوبات این کارگروه ضمن اطلاع‌رسانی به رسانه‌ها در قالب دستورالعمل‌های اجرایی به رسانه‌های محلی و سراسری ابلاغ می‌شود.

وی افزود: کارگروه رسانه نیز با حضور نمایندگان دیگری از این دو تشکل مطبوعاتی به صورت تخصصی به بررسی و ارایه پیشنهادات تخصصی در حوزه آموزش، ارتقای کیفی و امور پژوهشی و تخصصی حوزه رسانه در استان می‌پردازد و خروجی این کارگروه نیز برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی و کمیته‌های علمی و داوری جشنواره‌های رسانه‌ای خواهد بود.

رستمی ابراز امیدواری کرد، با مشارکت خود فعالان رسانه‌ای استان گام‌های مؤثری برای توسعه رسانه‌ای استان برداشته شود و نشریات محلی و رسانه‌های استانی از لحاظ کیفی ارتقا پیدا کرده و زمینه‌ساز اشتغال هرچه بیشتر جوانان تحصیلکرده و توانمند استان در عرصه تاثیرگذار رسانه باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر