کد خبر: 983430
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹
مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری ناخودآگاه به نگاه انتخاباتی اصلاح‌طلبان در اصراری که برای تصویب لوایح پالرمو و CFT داشته گفته که «تصویب پالرمو و CFT در رقابتی شدن انتخابات نقش دارد، چون مردم امیدوار می‌شوند.» او حتی عملکرد دولت روحانی را هم در همین چارچوب انتخاباتی تحلیل کرده و گفته «حتی این دو ماه دولت در جهت کار‌های بیشتر و معیشت بهتر بجنبد. متأسفانه ما هر چه ضربه می‌خوریم از دولت روحانی است.» این سخنان کواکبیان در سومین کنگره حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی و در آستانه انتخابات مجلس بیان شده است.

بسیاری از مسائل و مشکلات کشور برای اصلاح‌طلبان کارکرد انتخاباتی دارد؛ یعنی به آن مشکل توجه دارد، چون رویکردشان برای جلب نظر مردم و پیروزی در انتخابات مفید است، نه آنکه واقعاً به دنبال حل مشکل در دراز مدت باشند. در مورد برجام هم نگاه انتخاباتی به آن و تلاش برای تأثیر گرفتن رأی مردم در انتخابات ریاست جمهوری اردیبهشت ۹۶ باعث شد که بیشتر از محتوا به اصل و زمان رسیدن به توافق توجه کنند تا مردم در آستانه انتخابات، از اصلاح‌طلبان ناامید نشوند و حالا می‌بینیم نگاه جناحی به مسائل ملی و برداشت انتخاباتی از توافقی چنین مهم چه بر سر برجام آورد.

کواکبیان همچنین از اقدامات شورای هماهنگی اقتصادی سران سه قوه انتقاد کرده و گفته: «این شورایی که اخیراً درست شده و قانونگذاری می‌کنند که فلان گروه تا ۱۰ سال از مالیات معاف است، این به شما چه ربطی دارد؟ این به مجلس مربوط است.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار