کد خبر: 983409
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی با حضور صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ،رزم حسینی استاندار خراسان رضوی ،کلایی شهردار مشهد و جمعی از اعضای شورای شهر و دیگر مدیران استانی و اصحاب فرهنگ ورسانه در تالار شهر مشهد برگزار گردید .

دبیر اجرایی این جشنواره نیز در این مراسم گفت: دو هزار و ۳۸۴ اثر رسانه‌ای به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که ۶۲ درصد آثار مربوط به فعالان رسانه‌ای مشهد و بقیه مربوط به فعالان سایر نقاط استان خراسان رضوی بود. از بین آثار ارسالی هزار و ۹۲۰ اثر از رسانه‌های رسمی و ۴۶۴ اثر از رسانه‌های غیر رسمی بودند. بیشترین آثار در قالب گزارش دریافت شده است، قالب‌های عکس و مصاحبه در ردیف‌های بعدی بیشترین تعداد آثار ثبت‌شده قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: جشنواره ابوذر جشنواره‌ای موضوعی است که امسال موضوعاتی چون گام دوم انقلاب، فرهنگ میزبانی و فرهنگ شهروندی، رونق تولید، مشارکت سیاسی و آسیب‌های اجتماعی از محورهای این جشنواره بود.
 رییس جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: این جشنواره بستری برای شناسایی نخبگان در عرصه رسانه است و محصولات جشنواره ابوذر باید در جهت معرفی ارزش‌های اصیل انقلاب و اسلام باشد و خروجی جشنواره هم باید منجر به تولید اخلاق در جامعه شود.

وی گفت: امسال شعار سال و توسعه اقتصادی به محورهای فعالیت جشنواره ابوذر اضافه شده و مدت ارسال آثار به دبیرخانه نیز آذر ماه سال جاری خواهد بود.

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره ابوذر خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: جشنواره ابوذر در راستای گفتمان انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری با حضور همه رسانه ها با گرایشهای مختلف سیاسی برگزار می شود.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی نیز در این مراسم گفت: ویژگیهای ارزنده جشنواره ابوذر از جمله گردهم آمدن همه گرایشهای سیاسی در چارچوب انقلاب اسلامی بسیار درخور توجه است.
مصطفی خاکسار قهرودی افزود: امروز بیش از گذشته نیاز به اشتراک نظر و وحدت عمل برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی احساس می شود زیرا اگر بخواهیم تمام توانمندی‌های داخلی را هم راستا کنیم به همه نیروهای داخلی ذیل یک هدف نیازمند هستیم.
وی ادامه داد: محضر و دستگاه امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بستر مناسبی برای حضور همه نیروهای انقلاب اسلامی و آستان قدس رضوی معتقد است بواسطه این جایگاه باید نقش بیشتری نسبت به سایرین ایفا نماید لذا مساعدت در این زمینه را وظیفه خود می‌داند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار