کد خبر: 983116
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان از تصمیم فدراسیون بسکتبال و بازنده اعلام کردن این تیم انتقاد کرد.
سرویس روزشی جوان آنلاین: مهران حاتمی درباره صحبت‌های رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد رای کمیته انضباطی و مسابقات مبنی بر بازنده اعلام شدن تیم ذوب‌آهن اصفهان در بازی معوقه مقابل شهرداری گرگان، اظهار کرد: آقای طباطبایی هر چه می‌گویند درست، اما من ندیده‌ام یک تیم دیر به بازی برسد و در عوض تیم مقابل را جریمه کنند. برای من عجیب است و صحبت دیگری ندارم.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به این صحبت‌ها نظر کمیته انضباطی و مسابقات فدراسیون را قبول ندارید؟ گفت: فدراسیون رای خود را اعلام کرده و بنده با آن‌کاری ندارم، اما من نه در دوران بازیکنی و نه در دوران مربیگری‌ام ندیده بود تیمی که دیر رسیده است را جریمه نکنند و در مقابل تیم حریف را بازنده اعلام کنند. خیلی عجیب است.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، در پاسخ به این سوال که آیا واقعا این تیم نمی‌توانست یک روز دیرتر بازی را برگزار کند؟ اظهار کرد: ساعت ۱۲ و نیم روز پنج‌شنبه ما در راه سالن بازی بودیم که به بنده این موضوع را اعلام کردند که بازی باید یک روز دیرتر برگزار شود.

او افزود: وقتی این موضوع را به سرپرست تیم گفتم، او نیز اعلام کرد کرد که ساعت ۱۰ و نیم صبح روز پنج‌شنبه این خبر را به او داده‌اند که همه‌جا تعطیل بوده است. آقای صداقت‌نیا گفت وقتی همه جا تعطیل است چگونه این خبر را به باشگاه اطلاع دهم. در مجموع تصمیمی که گرفته شد را تا کنون ندیده بودم.

به گزارش ایسنا، در پی حاضر نشدن تیم ذوب آهن جهت برگزاری بازی معوقه هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال مردان برابر شهرداری گرگان در شهر اصفهان، فدراسیون بسکتبال بر اساس گزارش مقامات رسمی مسابقه رای خود را درباره این دیدار اعلام کرد و طبق آیین نامه برگزاری مسابقات بسکتبال، تیم ذوب آهن را بازنده فنی اعلام کرد و شهرداری گرگان ۲۰ بر صفر برنده مسابقه معرفی شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار