کد خبر: 983050
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۰
دو سارق حرفه‌ای که سوار بر پراید سرقتی خودرو‌های مدل بالا را سرقت می‌کردند در دام مأموران گشت پلیس گرفتار شدند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، چهارم آبان‌امسال کارآگاهان پایگاه‌دوم پلیس‌آگاهی هنگام گشت‌زنی در خیابان پیامبر به یک خودروی سواری پراید که به جز راننده، مرد جوان دیگری سوار آن بود، مظنون شده و در بررسی پلاک متوجه سرقتی بودن آن شدند و به راننده فرمان ایست دادند. راننده، اما بدون توجه به فرمان پلیس با فشار روی پدال گاز از محل دور شد و عملیات تعقیب و گریز به جریان افتاد.

مأموران پلیس سرانجام موفق شدند خودروی سواری را متوقف و راننده را بازداشت کنند، اما سرنشین آن موفق به فرار شد. بهروز ۳۵‌ساله در جریان تحقیقات به سرقتی بودن پراید اعتراف کرد و همدستش قاسم را هم به پلیس معرفی کرد. بهروز گفت: من و قاسم از مدتی قبل شروع به سرقت خودرو‌های مدل بالا از جمله مزدا ۳ و سراتو می‌کنیم. البته ما با پرایدی که سرقت کرده بودیم در خیابان‌ها پرسه می‌زدیم و بعد از شناسایی خودرو‌های مورد نظرمان آن را سرقت می‌کردیم و به قیمت پایین به دو مالخر در میدان شوش می‌فروختیم. با اطلاعاتی که متهم در اختیار پلیس گذاشت کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه همدست وی را شناسایی و ۱۱‌آبان‌ماه او را بازداشت کنند. دو متهم در بازجویی‌ها به سرقت ده‌ها خودروی مدل بالا اعتراف کردند. در شاخه دیگری از تحقیقات دو مالخر پرونده هم شناسایی و هر دو نفر بازداشت شدند.

سرهنگ محسن معظمی گودرزی، رئیس پایگاه‌یکم پلیس‌آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: تاکنون هفت دستگاه از خودرو‌های سرقت شده کشف شده است و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه‌۵ تهران تحقیقات بیشتر از متهمان در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار