کد خبر: 982910
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
فرماندار بناب با تأکید بر ضرورت تعامل و همکاری ادارات و نهادها با همدیگر گفت: نباید برای هر موضوع کوچک بین دو اداره فرماندار وارد موضوع شود.

 امین رفیعی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب تکریم ارباب رجوع را یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان و کارکنان ادارات عنوان کرد و اظهار داشت: طرح نیازها و مشکلات از سوی مسئولان از ساده‌ترین خواسته‌های مردم است که باید از سوی مسئولان و کارکنان ادارات به مردم احترام قائل شد و تا حد قانونی کار آنها را حل کرد و از تمام ظرفیت خود و ادارات خود برای حل مشکلات مردم قدم بردارند.

وی اضافه کرد: دشمنان در صدد این هستند که بین مردم و مسئولان نظام فاصله بیندازند از این رو وظیفه داریم با حل مشکلات و خواسته‌های مردم دشمنان را در این خصوص ناکام بگذاریم.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان بناب سپس با ارائه گزارشی از روند ثبت نام و بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بناب اظهار کرد: بنده روی سه کلید واژه تأکید دارم؛ افزایش مشارکت مردم در انتخابات، تأمین امنیت انتخابات که مسئولان نظامی، انتظامی و امنیتی کارهای خود را انجام می‌دهند و بالاتر از این‌ها که روی آن تأکید دارم، سلامت انتخابات است.

رفیعی خاطرنشان کرد: اجازه نخواهم داد اعمال و رفتار خلاف قانون از سوی داوطلبان، طرفداران نامزدها و برگزارکنندگان انتخابات صورت گیرد.

وی همچنین از ایجاد شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادگستری شهرستان بناب خبر داد و گفت: شعبه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در بناب تشکیل یافته و تمام مسائل مربوط به انتخابات رصد می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف اولین کسی که به موضوع رسیدگی به تخلفات ورود خواهد کرد، خود بنده خواهم بود و هیچگونه کوتاهی نخواهد شد.

فرماندار بناب با بیان اینکه مسئولان ادارات مجاز به فعالیت انتخاباتی له یا علیه هیچ یک از نامزدهای انتخابات نیستند؛ اظهار امیدواری کرد که با کمک و همکاری مسئولان و مردم شهرستان شاهد برگزاری انتخاباتی شکوهمند و سالم در دوم اسفند ماه در شهرستان بناب خواهیم بود.

رفیعی هرگونه فعالیت انتخاباتی توسط مدیران و کارکنان ادارات را خلاف قانون اعلام و تصریح کرد: اگر مشخص شود کارمندی از دولت با دلایل و مستندات تخلفی انجام داده، بنده به عنوان فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات اولین نفری خواهم بود که با وی برخورد کرده و به شعبه رسیدگی به تخلفات ارجاع خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر