کد خبر: 982907
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
در آذربایجان‌شرقی
مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌شرقی گفت: این صندوق در سالجاری ۷.۲ میلیارد تومان تسهیلات کارا به واحدهای تولیدی استان پرداخت کرده است.

محمد کریم زاده در نشست صندوق کارآفرینی در مراغه افزود: برای بهره‌مندی طرح های اشتغالزا و نیز واحدهای راکد تولیدی در استان، تسهیلات مناسبی در قالب طرح اشتغال پایدار از سوی این صندوق ارائه می شود.

وی ادامه داد: اعتبارات مورد نیاز تسهیلات طرح اشتغال پایدار از محل صندوق توسعه ملی تامین می شود که می تواند زمینه ساز توسعه اقتصادی در منطقه و کشور شود.

وی اضافه کرد: در این راستا، تا سقف ۴ میلیارد تومان برای واحدهای تولیدی و صنعتی راکد در استان با نظارت اداره کل کار و صندوق کارآفرینی تخصیص خواهد یافت.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: بهره‌گیری از ظرفیت صندوق کارآفرینی امید، توسعه اقتصادی و اشتغالزایی را سرعت می‌بخشد.

حمید شکری با تاکید بر استفاده تمامی دستگاه ها از ظرفیت های این صندوق،  افزود: برنامه ریزی برای شناسایی طرح های اشتغالزا از سوی دستگاه های اجرایی با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی واین صندوق انجام شود.

وی ادامه داد: حمایت از طرح های اشتغالزای روستایی، خرد و کارا از جمله اقداماتی است که توسط صندوق کارآفرینی امید با ارائه تسهیلات مناسب انجام می شود.

وی اضافه کرد: صندوق کارآفرینی امید در حقیقت روزنه امید برای حمایت از اشتغال و توسعه تولید در شهرستان هاست.

مدیر صندوق کارآفرینی مراغه نیز گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱.۷ میلیارد تومان تسهیلات برای ۳۷ طرح اشتغال زای خرد و کوچک در این شهرستان پرداخت شده است.

علی جوان افزود: این میزان تسهیلات در مقایسه با سال گذشته که ۳۵ طرح با ۶۰۰ میلیون تسهیلات بوده، از افزایش مناسبی در میزان تسهیلات روبرو بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر