کد خبر: 982499
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهرخبرداد:
گفت :باند قاچاق اقلام دارویی به خارج از کشور در شهرستان اسلامشهر کشف و منهدم شد.
محمدرضا عباسی

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، گفت :باند قاچاق اقلام دارویی به خارج از کشور در شهرستان اسلامشهر کشف و منهدم شد.                                                                                                                       سرهنگ مهدی کرمی فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر،با اعلام این خبر ،ظهار داشت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک شبکه قاچاق دارو در حوالی شهرستان اسلامشهر، مامورین نیروی انتظامی با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدندو در مراحل اولیه یک دستگاه خودرو خاور که به طور ماهرانه ای مقادیر زیادی از داروهای قاچاق را زیر بار جاسازی کرده بود ،شناسایی و متوقف کردند.

 کرمی افزود: با شناسایی خاور حامل بار قاچاق و دستگیری راننده ه خاور و انجام تحقیقات اولیه پلیسی ،سرنخ‌هایی از یک باند قاچاق دارو به دست آمد ،که در ادامه تحقیقات یک انبار در خارج از شهرستان کشف و صاحب کالا و صاحب انبار دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر ،بیان کرد :در این عملیات بیش از ۸۰ هزار قلم انواع داروهای مورد نیاز مردم اعم از داروهای بیمارستانی ،واکسن آنفولانزا، انواع مکمل های دارویی و ورزشی غیرمجازو... که به قصد قاچاق و خروج از کشور ،از شبکه داروی وزارت بهداشت خارج شده بود، کشف و ضبط شد.

 کرمی با تاکید بر ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر عوامل پشت پرده این قاچاق، خاطرنشان کرد: این محموله دارویی که به ارزش بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال از سوی کارشناسان غذا و دارو قیمت گذاری شده، به مامورین وزارت بهداشت ودرمان تحویل گردید و سه نفر متهمدستگیره به همراه سه دستگاه خودرو کشف شده با تشکیل پرونده، تحویل مقامات قضایی شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر