کد خبر: 982443
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
وزیر خارجه آلمان در اظهاراتی بی اساس برخی اتهامات علیه حزب الله لبنان را مطرح کرده است.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان در حساب کاربری خود در توئیتر، با طرح ادعاهایی، جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان را به انجام اقدامات تروریستی متهم کرد.

در این ارتباط ماس با اشاره به این که حزب‌الله تهدیدی علیه رژیم صهیونیستی است، گفته است که این گروه مقادیر زیادی تسلیحات در اختیار دارد.

وزیر خارجه آلمان همچنین مدعی شده که حزب الله لبنان، در سوریه عامل نیابتی بی‌رحم دولت اسد است.

هایکوماس همچنین در ادامه ادعا‌های خود خواستار استفاده از قانون برای مقابله با حزب الله لبنان شده است.

این ادعا‌های وزیرخارجه آلمان پس از آن مطرح شده که پیش از این نیز دیگر مقامات غربی و آمریکایی اتهاماتی را علیه حزب الله لبنان مطرح کرده بودند.

این در حالی است که حزب الله لبنان به عنوان یک حزب سیاسی قانونی و رسمی در ساختار سیاسی لبنان در حال فعالیت است و دارای کرسی‌های پارلمانی قابل توجهی در پارلمان است.

پیش از این نیز وزیرخارجه لبنان هرگونه عقب نشینی از حمایت از گروه مقاومت حزب الله لبنان را رد کرده و این گروه را منتخب مردم عنوان کرده بود.

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسين
|
Germany
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
بعد از جنگ جهانى دوم وشكست فاشيسم هيتلرى توسط متفقين ،آلمان تبديل بيك كشور كاملا" وابسته شد،امروزه در حقيقت اين كشور فقط روى نقشه جغرافيا وجود دارد نه بيشترو يك دولت وابسته در همه عرصه ها از جمله در عرصه سياست خارجى كه صد در صدى است،اظهار نظر سخيف وزير امور "خارجه" آلمان در حقيقت دستورالعمل اربابان امريكائى وصهيونيستى است ،كما اينكه بعد از اين اظهارنظر سخيف سفير رژيم صهيونيستى از وى تشكر كرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار