کد خبر: 982101
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف بیش از 6 میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در مرزهای استان توسط مرزبانان خبر داد.

سردار یحیی خانی اظهارداشت: مرزبانان استان ضمن نظارت و کنترل مداوم و مستمر بر نوار مرز در راستای حراست و حفاظت از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران و امنیت پایدار مناطق مرزی با جرایم مرزی مخصوصا در حوزه تردد غیر مجاز و انواع قاچاق به صورت جدی مقابله و برخورد کرده اند.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی و عملیات های موفق مرزبانان استان در نوار مرز در تشریح این خبر گفت: در ۴۸ ساعت گذشته مرزبانان استان با اشرافیت و اقدامات اطلاعاتی طی چند عملیات موفق توانستند تعداد سه دستگاه خودرو و ۱۹ راس دواب حامل کالای قاچاق را توقیف و مقادیر قابل توجهی ازجمله: تعداد ۴۴۳ هزار و ۶۸۰ نخ انواع سیگار خارجی و ۶۹۱عدد انواع قطعات خودروهای سنگین و سبک را کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه شش میلیارد و ۲۵۱ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال برآورد می شود خاطر نشان کرد: در این راستا چهار نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی خاطر نشان کرد: مرزنشینان به منظور صیانت و پاکسازی روستاهای مرزنشین از وجود افراد مجرم یا سودجو،و در راستای کاهش جرائم و تخلفات مرزی و ارتقاء امنیت پایدار و جلوگیری از آسیب های سوء قاچاق کالا در چرخه اقتصادی کشور با اعلام هر گونه اطلاعات و اخبار مرتبط به پلیس ۱۱۰ یا پاسگاه محل، یار و همراه مرزبانان در حفظ امنیت اجتماعی در مناطق مرزی هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر