کد خبر: 981847
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
در سالن بسکتبال مخابرات منطقه اصفهان
مراسم استقبال از اعضای اصفهانی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در سالن بسکتبال مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد.

به گزارش جوان آنلاين، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان در این مراسم که در سالن بسکتبال مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد، آقای عسگری معاون مالی تدارکاتی مخابرات منطقه اصفهان ضمن تبریک کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو توسط این تیم اظهار کرد : مخابرات منطقه اصفهان مفتخر است که تا کنون با حمایت همه جانبه از ورزش جانبازان و معلولین توانسته است در راه شکوفایی استعدادهای این عزیزان گام بردارد.
در حاشیه این مراسم مازیار میرعظیمی سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران نیز در خصوص کسب عنوان سومی در رقابت‌های قهرمانی آسیا، گفت: تیم بسکتبال با ویلچر ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا، شرایط خوبی را سپری کرد و نتایج قابل قبولی بدست آورد اما قضاوت‌های ناعادلانه و آشکار در دیدار نیمه نهایی، شکست ما را رقم زد.
تیم بسکتبال با ویلچر مردان با سرمربی و بازیکنان اصفهانی خود به شایستگی در جایگاه سوم آسیا ایستاد و سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرد.
در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اقیانوسیه تایلند ۲۰۱۹، تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان با پیروزی برابر ژاپن ضمن کسب نشان برنز، سهمیه پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ را بدست آورد، تیم ملی بانوان کشورمان نیز با غلبه بر افغانستان به عنوان پنجم این رقابت‌ها دست یافت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار