کد خبر: 981719
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۰
مرد جوانی که ۱۰ سال قبل با همدستی دو نفر از دوستانش مرتکب قتل دو برادر شده‌بود، درخواست تعیین تکلیفی کرد. دو متهم دیگر پرونده توانسته‌اند با پرداخت دیه از مرگ نجات پیدا کنند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، روز گذشته یکی از متهمان پرونده با نوشتن نامه‌ای درخواست تعیین تکلیفی کرد. او که از تاریخ ۳‌دی سال‌۸۸ به اتهام قتل دو برادر با همدستی دو نفر از دوستانش در زندان بود با درخواست تعیین تکلیفی همچنین از جنبه عمومی جرم روبه‌روی هیئت قضایی به ریاست قاضی زالی قرار گرفت. بعد از اعلام رسمیت جلسه، نماینده دادستان در قرائت کیفرخواست گفت: «مراد ۴۰‌ساله به همراه دو نفر از دوستانش به خاطر اذیت و آزار زن جوانی مرتکب قتل دو برادر در یکی از باغ‌های شهریار شده‌است. متهمان بعد از دستگیری و اقرار به جرمشان محاکمه و هر سه به اتهام دو قتل عمد به دو‌بار قصاص، به اتهام بازداشت غیر قانونی دو مقتول به ۱۰‌سال حبس و به اتهام رابطه نامشروع با زن جوان به ۱۰۰‌ضربه شلاق محکوم شدند. حکم صادره بعد از تأیید در دیوان عالی کشور در آستانه اجرا قرار داشت که دو نفر از آن‌ها با جلب رضایت اولیای‌دم از مرگ فاصله گرفتند.» نماینده دادستان در ادامه گفت: «سومین متهم که امروز در دادگاه حاضر است به دلیل عدم پیگیری اولیای‌دم همچنان در زندان بلاتکلیف است. با توجه به جلب رضایت شش‌نفر از اولیای‌دم از سوی متهم حاضر از دادگاه محترم درخواست رسیدگی به تقاضای وی را دارم.»

در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: «سارا، زن جوانی بود که به خاطر بداخلاقی‌های شوهرش گدایی می‌کرد. او با یکی از مقتولان به نام حجت آشنا شده بود. سارا همراه حجت و برادرش به نام رضا در باغ‌های مردم کارگری می‌کرد. روزی یکی از دوستانم به نام کریم تماس گرفت و گفت قرار است دو برادر همراه زن جوانی برای کارگری به باغ بیایند. قبل از آمدن آنها، دوستانم پیشنهاد قتل دو برادر را دادند تا با آن زن وارد رابطه شویم. با وسوسه دوستانم قبول کردم و بعد از آمدن آن سه‌نفر به حجت حمله کردم. سپس کریم و احمد نیز به او حمله کردند و هر سه نفر با چاقو دو برادر را به قتل رساندیم سپس جسد آن‌ها را در چاه انداختیم. زن جوان را نیز بعد از اذیت و آزار رهایش کردیم.»

متهم در حالیکه سرش پایین بود، گفت: «۱۰‌سال است به خاطر وسوسه دوستانم در زندان بلاتکلیفم و همسر و فرزندم در افغانستان هستند. فقط یک دایی دارم که او توانسته است رضایت شش‌نفر از اولیای‌دم را جلب کند، اما سه نفر از اولیای دم هنوز رضایت نداده‌اند. از دادگاه تقاضا دارم هر چه زودتر تکلیفم را مشخص کنند. از این وضعیت خسته شده‌ام.»

در پایان هیئت قضایی وارد شور شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار