کد خبر: 981465
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر:
سرهنگ علي جعفري نژاد از دستگيري فردی كه اقدام به ساخت درگاه هاي پرداخت الکترونیک جعلي وانتشار آن در فضای مجازی کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر در گفت وگوبا پايگاه خبري پليس گفت: کارشناسان پلیس فتای فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر به دنبال رصد سایت ها و کانال های موجود در فضاي مجازي ، يک کانال ساخت در گاه هاي پرداخت الکترونیک جعلي شناسايي کردند.

 سرهنگ علي جعفري نژاد ادامه داد: کارشناسان پليس فتا در گام بعدي و با انجام اقدامات علمی و تخصصي توانستند هویت اصلی عامل اين کانال كه يك نوجوان 15 ساله بود را به دست بیاورند که بلافاصله با هماهنگي مقام قضائي نسبت به دستگيري وي اقدام کردند.

وی اظهار داشت: متهم دستگير شده با توجه به شواهد و مدارک موجود به جرم خود اعتراف و انگیزه خود از این عمل مجرمانه را تفریح و کسب درآمد عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان خاطر نشان کرد: وجود درگاه هاي اينترنتي جعلي يکي از معضلات اصلي در فضاي مجازي است که امنيت مردم را تهديد مي‌کند و متاسفانه عده‌اي سودجو دست به ايجاد چنين در گاه هايی مي زنند اما باید بدانند که پليس فتا به صورت شبانه روز فضاي مجازي را رصد کرده و با متخلفان برابر قانون برخورد می کند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر