کد خبر: 981457
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
شهردار تبریز مطرح کرد:
شهردار تبریز گفت: در اصفهان فعالیت های عمرانی خوبی انجام شده و پروژه های بسیاری در حال انجام است و با وجود فضای سخت اقتصادی کشور ناشی از شرایط تحریم و فشار زیادی که بابت این موضوع بر روی شهرداری های کلانشهرها وارد می شود، پروژه های شهر اصفهان به خوبی در حال انجام است

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، شهردار تبریز به همراه رییس و اعضای شورای اسلامی این شهر در جریان سفر به اصفهان از خط دو قطار شهری وپروژه های مختلف شهراصفهان بازدید نمود واظهار کرد: در راستای بهره گیری از تجربیات شهرهای مختلف کشور و شهر اصفهان، سفری را به اتفاق اعضای شورای شهر تبریز و مدیران شهری در دستور کار قرار دادیم تا از نزدیک در جریان اقدامات و پروژه های مختلف شهر اصفهان قرار بگیریم.

ایرج شهین ‌باهر تصریح کرد: اقدامات خوبی در شهرهای ایران و اصفهان در حال انجام است و ما در شهر تبریز می توانیم از این تجربیات به منظور کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری استفاده کنیم، این کسب تجربه می تواند به عنوان یک راه کم هزینه و ارزان در همه حوزه های تصمیم گیری و مدیریتی شهر تبریز مؤثر واقع شود. 

وی ادامه داد: همچنین این بازدیدها کمک می کند تا اقدامات عمرانی دیگر شهرها آسیب شناسی شود.

وی اصفهان را شهری تمیز و زیبا خواند و تاکید کرد: به خوبی می دانیم که بابت حفظ چنین فضایی اقدامات بسیار دشواری در حال انجام است. از زحمات دکتر نوروزی شهردار سختکوش اصفهان و اعضای شورای شهر اصفهان تشکر می کنم زیرا نتیجه تصمیمات و تلاش های این عزیزان است که امروز از هر جای ایران به این شهر سفر می کنند، از شهر اصفهان لذت می برند.

تبادل اطلاعات عمرانی کلان شهرها

عضو هیات رییسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز نیز در حاشیه این بازدید اظهار کرد: مشابه متروی اصفهان متروی تبریز نیز در حال احداث است، با مشاهداتی که از پروژه خط دو قطار شهری اصفهان به عمل آمد پیشرفت های خوبی را در این پروژه دیدیم و تلاش بسیار زیاد کارگران، مهندسان و کارشناسان این پروژه ستودنی است.    

کریم صادق زاده تبریزی با اشاره به پروژه در حال تکمیل مرکز همایش های بین المللی اصفهان، تصریح کرد: این پروژه نیز یکی از پروژه های بی نظیری است که در سطح کشور در حال اجرا است. 

وی اضافه کرد: لازم است هشت کلانشهر کشور در خصوص مسائل مختلف به ویژه مسائل عمرانی با یکدیگر همکاری کنند زیرا هر میزان شهرهای زیباتر و آبادتری داشته باشیم مردم کشور در آسایش و آرامش بیشتری قرار می گیرند. تبریز و اصفهان نیز با توجه به بودجه ای که برای پروژه های عمرانی شهرهای خود در نظر گرفته اند این اقدامات را به خوبی به پیش برده اند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه در مدت اقامت خود در اصفهان شاهد زیبایی این شهر نمونه در کشور بوده ایم، ادامه داد: این شهر به ويژه در موضوع گردشگری از شهرهای منحصر به فرد کشور بوده و میدان نقش جهان این شهر همانطور که از نامش پیداست نقش جهانی است که در دل این شهر قرار گرفته است. در شهر تبریز هم مانند اصفهان آثار منحصربفردی مانند مرکز گردشگری ائل گلی وجود دارد که نشان از تمدن و فرهنگ این شهر دارد.

صادق زاده تبریزی با بیان اینکه لازم است بابت تلاش های صورت گرفته برای زیبایی شهر اصفهان به مردم اصفهان تبریک بگویم، افزود: آسفالت ریزی شهر اصفهان به خوبی انجام شده، نهضت آسفالت ریزی در شهر تبریز هم در حال انجام است اما شهر اصفهان علاوه بر آسفالت ریزی خوبی که در خیابان هایش انجام داده دارای فضای سبز خوبی نیز هست و لازم است مردم این شهر قدر این فضای سبز بسیار خوب را بدانند.

وی با بیان اینکه مردم تبریز علاقه بسیاری به شهر اصفهان دارند، گفت: این علاقه نشان دهنده پیوند عمیق میان مردم این دو شهر است، از مدیران شهری اصفهان هم دعوت شده تا از شهر تبریز بازدید به عمل بیاورند زیرا پروژه های خوبی در شهر تبریز در حال انجام است، امیدوارم اجرای این پروژه ها سبب خیر و برکت برای همشهریان عزیز هر دو شهر اصفهان و تبریز باشد.

عضو هیات رییسه شورای شهر تبریز با بیان اینکه تبریز نیز مانند اصفهان از خط یک متروی خود بهره برداری کرده و خط دو را در دست احداث دارد، افزود: پیشرفت خوبی در خط دوی متروی تبریز وجود دارد اما نیاز است همه در این خصوص کمک کنند زیرا مترو یکی از مهمترین مسائل هر شهری است که باعث به وجود آمدن محیط زیست سالم و حمل و نقلی بسیار ایمن و پاک می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر