کد خبر: 981354
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۰
سخنگوی سپاه:
سخنگوی سپاه در واکنش به اظهارات منتسب به سردار مرتضی قربانی مبنی بر هدف قرار دادن تل آویو از لبنان در صورت ارتکاب خطای اسرائیل در قبال ایران، گفت: سخنان وی تحریف و مورد برداشت نادرست رسانه‌ای قرار گرفته است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در پی انتشار خبری مبنی بر اظهارات منتسب به سردار مرتضی قربانی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس درباره هدف قرار دادن تل آویو از لبنان در صورت ارتکاب خطای اسرائیل در قبال ایران و متعاقباً اظهار نظر وزیر دفاع لبنان در این خصوص گفت: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده آنچه سردار مرتضی قربانی مطرح کرده، تحریف و مورد برداشت نادرست رسانه‌ای قرار گرفته است.

شریف گفت: سردار قربانی در واقع پاسخگویی به اسرائیل را با ابزار‌ها و ظرفیت‌های متنوع موجود در اختیار مطرح کرده است. سخنگوی سپاه با اظهار امیدواری نسبت به دقت بیشتر اصحاب رسانه در تنظیم خبر‌های حوزه دفاعی و امنیتی از به کار بردن عناوین نادرست برای معرفی فرماندهان سپاه انتقاد و تصریح کرد: سردار مرتضی قربانی از فرماندهان دلاور هشت سال دفاع مقدس هستند که مجاهدت‌های حماسی وی همواره مورد تجلیل و قدردانی ملت ایران است. شریف یادآور شد: وی در حال حاضر در سمت مشاور فرمانده کل سپاه فعالیتی نداشته و در عرصه‌های دیگر در نیرو‌های مسلح در حال خدمت می‌باشند. سخنگوی سپاه همچنین از دقت و دوراندیشی وزیر دفاع کشور لبنان که با پاسخ هوشمندانه خود شیطنت رسانه سعودی - صهیونیستی را خنثی کرده‌اند، قدردانی کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار