کد خبر: 981350
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۰
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه و معاند از مطالب نقل‌قول شده از دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: مطالبی که در نتیجه حضور فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون فرهنگی به نقل از اینجانب به عنوان سخنگوی کمیسیون اعلام شد، تحریف شده است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش ایرنا، سیده فاطمه ذوالقدر اظهار داشت: رسانه‌های خارجی مطالب ذکر شده در گفتگو با خبرگزاری‌های داخلی را تقطیع و تحریف کرده، بنابراین متن و اخبار منتشره آن‌ها را کاملاً تکذیب می‌کنم. وی با بیان اینکه رسانه‌های معاند صحبت‌های اینجانب با رسانه‌های داخلی را خلاصه، تقطیع و تحریف کرده‌اند، تأکید کرد: متن کامل فعالیت‌های متعدد ارتش در حوزه‌های مختلف منتشر نشد، به همین جهت مورد سوءبرداشت رسانه‌های داخلی و سوءاستفاده و تحریف رسانه‌های بیگانه قرار گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارتش سرافراز و دلاورمان با تلاش و مجاهدت کارکنان و پرسنل خدوم در نیروی هوایی، زمینی و دریایی به رغم محدودیت‌ها و تحریم‌ها در اوج آمادگی و اقتدار دفاعی است، تأکید کرد: ما به عنوان نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی متعهدیم برای تقویت بنیه دفاعی کشور و ارتش جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی ادامه داد: در کمیسیون فرهنگی با حضور فرماندهان محترم ارتش با گوشه‌هایی از فعالیت‌های فرهنگی ارتش آشنا شدیم، با توجه به اینکه حجم عظیمی از جوانان کشور برای تقویت توان دفاعی وارد ارتش می‌شوند نیاز به تقویت بنیه فرهنگی این عزیزان و مجموعه ارتش در مقابل جنگ نرم دشمن همواره احساس می‌شود. ذوالقدر با اشاره به مطالب مطرح شده در جلسه کمیسیون فرهنگی با حضور فرماندهان ارتش، گفت: در این کمیسیون که مسئولان فرهنگی، ورزشی و فضای مجازی ارتش نیز حضور داشتند، امیر دریادار سیاری به فراز‌هایی از برنامه‌ها و اقدامات ارزشمند ارتش در حوزه‌های قرآنی، ورزشی و تربیتی اشاره کردند. وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول چهار دهه پس از انقلاب اسلامی با ابتکار و روحیه جهادی و تجارب هشت سال دفاع مقدس و با اتکا به نیرو‌های فداکار خود به رغم همه محدودیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه دشمنان ایران اسلامی، دستاورد‌های بزرگی را در حوزه‌های خودکفایی و فرهنگی از ساخت ناو، هواپیما، زیردریایی تا تربیت هزاران حافظ قرآن و میهن داشته که محصول آن امنیت، صلابت و اقتدار کشور بوده و خواهد بود.

نماینده مردم تهران در پایان تأکید کرد: دشمنان ما همواره درصدد تضعیف نظام هستند و سعی دارند پیشرفت‌های شگرف نیرو‌های مسلح از جمله ارتش مقتدرمان را کتمان کنند و واقعیات موجود را زیر سؤال ببرند که البته از آنان انتظاری بیش از این نیست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار