کد خبر: 981130
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۴
ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آمادگی دارد تا حداکثر ظرف شش ماه آینده تمام فاز‌های کارخانه بزرگ نساجی قائمشهر را راه‌اندازی نماید که چیزی حدود ۷۰۰ شغل ایجاد می‌کند.
سرویس ایران جوان آنلاین: محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام که به مازندران سفر کرده بود در مراسم احیای کارخانه نساجی قائمشهر با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه و مسئولان استانی گفت: در ۱۵ ماه گذشته توانستیم نزدیک به ۲۰ هزار طرح را به نتیجه برسانیم. وی افزود: ما آمادگی داریم حداکثر ظرف شش ماه آینده تمام فاز‌های این کارخانه که چیزی حدود ۷۰۰ شغل ایجاد می‌کند را راه‌اندازی کنیم که این مسئله کنترل و نظارت آقای استاندار را می‌طلبد. مخبر با تأکید بر اینکه همه سعی و تلاشمان برای مردم است و دشمن بعد از مایوس شدن از تقابل در حوزه نظامی و امنیتی و سیاسی به بخش اقتصادی روی آورده است و تمام فشار را روی آن گذاشته است، تأکید کرد: در این بخش ضعف داریم و علت آن هم این است که این بخش را به دست مردم نداده‌ایم و اگر آن را به مردم واگذار می‌کردیم همان‌طور که جنگ و مردم، جنگ و مسائل امنیتی را به این شکل اداره کردیم، اقتصاد را هم به همین شکل می‌توانستیم اداره کنیم. رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام افزود: در مازندران تقریباً ۵۸۰۰ طرح را که ۱۴۰۰ طرح آن بازآفرین و احیاست را افتتاح و در مجموع هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان در بخش‌هایی، چون سیل‌زدگان و بخش‌های عمرانی سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. مخبر خاطرنشان کرد: در این استان ۱۴۳۰ پروژه زیربنایی راه انداختیم که شامل ۳۵۰ کلاس درس، ۱۴۰ مسجد، ۹۰ پروژه زیربنایی مثل کتابخانه و خانه عالم و ساخت ۱۱۵۰ مسکن محرومان می‌شود. وی ادامه داد: طبق اعلام استاندار، احیای فاز اول نساجی مازندران نیاز به ۱۷۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری داشت که انجام دادیم، در ادامه نیز برای فاز‌های بعدی هم آمادگی داریم تا طبق آمار اعلامی دولت ورود کنیم و برای مردم اشتغال ایجاد کنیم.

نساجی فراتر از یک کارخانه است
در ادامه مراسم نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به عنایات رهبر معظم انقلاب به نساجی قائمشهر گفت: امید است که روند احیای نساجی مازندران با ورود جهادی ستاد اجرایی فرمان امام رونق پرشتابی پیدا کند. حجت‌الاسلام معلمی افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که یادگار امام راحل است منشاء خیر و برکت برای ایجاد فرصت اشتغال و تولید است و امیدواریم که خداوند متعال بر توفیقات آن بیفزاید. حسین‌زادگان استاندار مازندران نیز در ادامه این مراسم با تقدیر از عملکرد و نگاه ویژه ستاد اجرایی فرمان امام به مازندران گفت: این ستاد اولین نهادی بود که شاید مستقیماً هم با بحث سیل مرتبط نبود و مسئولیتی نداشت ولی بیشترین خدمات را به سیل‌زدگان ارائه داد که از این بابت هم جای سپاسگزاری دارد.

وی افزود: خدمات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در بحث راه‌اندازی کارخانجات و پروژه‌های عمرانی، مدرسه‌سازی و بهداشت و درمان و حمایت از خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و معلولان و مدرسه‌سازی و مسجد‌سازی و ایجاد قرارگاه‌های جهادی یک مدل مدیریتی جدید بدون بروکراسی‌های زائد و فاسد است که اثرات مؤثرش به مردم بر می‌گردد و این موضوع کمتر در رسانه‌ها و بخش‌های مختلف مطرح شده است. استاندار مازندران با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر احیای نساجی مازندران خاطرنشان کرد: امکان نداشت رهبر معظم انقلاب مسئولی از استان مازندران چه در حوزه‌های اجرایی و چه از نمایندگان مجلس خبرگان ببینند و در مورد اینکه تکلیف نساجی مازندران بالاخره چه شد سؤال نکنند. وی با اشاره به اینکه این نشان دهنده این است که واقعاً موضوع نساجی فراتر از یک کارخانه است، گفت: نساجی قائمشهر و نساجی مازندران بخشی از تاریخ و هویت مردم قائمشهر شده است و نمی‌توانید قائمشهر را بدون نساجی فرض کنید و لذا امروز برای ما یک روز تاریخی است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار