کد خبر: 981038
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی (ع) اصفهان:
اصفهان - سرهنگ جواد داستانی گفت : مردم ولایتمدار شرق شهرستان اصفهان در همه عرصه‌های انقلاب طی 41 سال گذشته حضور داشته‌اند؛ امروز شرق اصفهان در حوزه جنگ اقتصادی هم گام‌های بزرگی برداشته و اشتغال‌زایی قابل توجهی را در سال‌های اخیر در این منطقه شاهد بوده‌ایم.

به گزارش محمد جواد عرفان منش خبرنگارجوان انلاین ، سرهنگ جواد داستانی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: پیشرفت‌های امروز کشور مرهون خون شهداست، شهدایی که در 8 سال دفاع مقدس و امروز در دفاع از حریم امنیت و ولایت از کشور دفاع می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی (ع) اصفهان افزود: یادواره سرداران، فرماندهان و 1000 شهید شرق اصفهان به صورت چرخشی در شرق اصفهان برگزار می‌شود، سال اول اژیه، سال دوم هرند و امسال «برآن شمالی» در بخش مرکزی شهرستان اصفهان قرار است میزبان باشد.

وی با اشاره به حضور مردم شرق اصفهان در صحنه‌های مختلف جنگ سخت و نرم عنوان کرد: مردم ولایتمدار شرق شهرستان اصفهان در همه عرصه‌های انقلاب طی 41 سال گذشته حضور داشته‌اند؛ امروز شرق اصفهان در حوزه جنگ اقتصادی هم گام‌های بزرگی برداشته و اشتغال‌زایی قابل توجهی را در سال‌های اخیر در این منطقه شاهد بوده‌ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی (ع) اصفهان یادآور شد: یادواره سرداران، فرماندهان و 1000 شهید شرق اصفهان از 19 آذرماه آغاز و به مدت سه شب ادامه خواهد داشت، برنامه اصلی که در آن میزبان همه مردم شرق اصفهان هستیم روز 21 آذرماه در روستای وجاره از دهستان برآن شمالی برگزار می‌شود.

وی به اقدامات انجام گرفته در راستای اجرای این یادواره اشاره و بیان کرد: تشکیل ستاد برگزاری یادواره شهدا در فرمانداری شهرستان، تشکیل تیم‌هایی برای سرکرشی و دعوت از خانواده شهدای شرق اصفهان، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا در هفته بسیج، برگزاری یادواره شهدای بخش‌ها، شهرها، روستاها و دانش‌آموزی، برگزاری برنامه شهید آبروی محله، برگزاری شب شعر با شهدا در دهه بصیرت، برگزاری جشنواره سرود شهدای شرق اصفهان، برگزاری مسابقات ورزشی جام لاله‌های شرق ویژه برادران و خواهران، برگزاری مسابقه عکس و دلنوشته، اکران فیلم‌هایی با موضوع شهدا، اعزام ویژه راویان دفاع مقدس به مدارس و تجلیل از فرزندان نخبه شاهد در منطقه شرق از اقداماتی است که در راستای این یادواره برگزار شده است.

داستانی افزود: برنامه اصلی با سخنرانی سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، مداحی محمد یزدخواستی، اجرای میلاد هارونی و با حضور خادمان آستان مقدس امام رضا (ع) خواهد بود.

وی با بیان این که شرق اصفهان 6 هزار رزمنده، 1000 شهید و 60 آزاده را تقدیم انقلاب کرده، ادامه داد: بیشترین اعزام شهدای شرق اصفهان لشکر 14 امام حسین و لشکر 8 نجف اشرف صورت گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی (ع) اصفهان خاطرنشان کرد: جمع آوری بانک اطلاعاتی از شهدا، جانبازان و ایثارگران، تجلیل خانواده شهدا و آشنایی نسل جدید با سبک زندگی شهدا از جمله مهمترین دستاوردهایی بوده که در این سال‌ها با برگزاری یادواره شهدا به ان دست پیدا کرده‌ایم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار