کد خبر: 981025
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۳
صادق زیباکلام که شرح حمایت‌های او از انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور در این مقال نگنجد، با نوشتن یادداشتی در روزنامه آرمان اذعان کرده که روحانی به این دلیل روز دانشجو در دانشگاه حضور پیدا نکرده که می‌داند هیچ یک از جریان‌های دانشجویی با او نیستند. زیباکلام نوشته که «آقای رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران برای مراسم ۱۶ آذر حضور پیدا نکرد و عدم حضور وی در حقیقت مسئله‌ای بود که خلاف رویه‌های سال‌های گذشته رخ داد. به یاد می‌آوریم که همواره رؤسای جمهور از جمله خود آقای روحانی به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه تهران حضور پیدا می‌کردند، اما چرا رئیس‌جمهور به دانشگاه تهران نیامد؟ چون وی نیک می‌دانست که در حقیقت هیچ یک از جریانات دانشجویی با وی نه تنها همراه نیستند، بلکه از طرف مشاوران به روحانی گفته شده بود تمامی اقشار دانشجویی از دانشجویان مستقل، چپ و طرفداران طیف اصلاح‌طلب گرفته تا دانشجویان محافظه‌کار و طرفدار اصولگرا‌ها و جبهه پایداری تماماً در مخالفت با آقای روحانی مشترکند. جدا از دانشجویان، آقای روحانی می‌دانست که اساتید و کارکنان دانشگاه نیز جملگی مخالف او هستند.»

زیباکلام سپس نوشته که کسی جرئت همراهی با دولت روحانی را ندارد: «معمولاً در دور دوم ریاست جمهوری‌ها و به‌خصوص در یکی دو سال آخر آن معمولاً رؤسای جمهور دچار افت محبوبیت می‌شوند، اما در مورد آقای روحانی این پدیده واقعا پررنگ است و به خطا رفته‌ایم اگر عدم محبوبیت آقای روحانی را فقط در این ارتباط بدانیم. واقع مطلب این است که آقای روحانی استاد از دست دادن طرفدارانش است. او وضعیت را به‌گونه‌ای رساند که واقعاً هیچ‌کس جرئت نمی‌کند کوچک‌ترین ابراز همدردی با دولتش بنماید.»

گفتنی است پس از انتقادات فراوان به عدم حضور روحانی در مراسم روز دانشجو، او سرانجام روز گذشته و با دو روز تأخیر در دانشگاه فرهنگیان حاضر شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
یزدی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
2
آقای زیبا کلام هرچندخودروحانی در منزوی و مغضوب شدن در چشم مردم گناهکار اصلی است ولی راهی را هم که شما اصلاح طلبها جلوی پایش گذاشتید و وزیران و مدیرانی را که شما به او تحمیل کردیدنیز در این موضوع بسیار موثر بوده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
1
1
آقای روحانی استاد از دست دادن طرفدارانش است....
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
0
0
عدم توانایی روحانی باعث افت محبوبیتش شد نه چیز دیگری.
چون استاد نبود و کاری بلد نبود اینطور شد
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
0
نمی توان شعار مردمی داد اما در عمل انچه انجام شود " در مسیر مردم قرارنگیرد " عاقبت کار " تنها ماندن است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار