کد خبر: 980900
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
فرماندار ویژه مرند با انتقاد از عدم اجرای بموقع طرح ساماندهی ورودی شهر گفت: ورودی شهر به هیچ وجه در شان مردم نیست و هرچه سریع‌تر باید اصلاح شود.

داود گرشاسبی  در جلسه شورای ترافیک شهرستان مرند افزود: ساماندهی ورودی شهر مرند از طرف تبریز باید اولویت ادارات راهداری، راه و شهرسازی و شهرداری بوده و هیچ گونه بهانه تراشی برای تاخیر در اجرای این پروژه قابل قبول نیست.

وی با اشاره به ساماندهی پایانه خودروهای روستایی شمال شهر مرند اظهار داشت: وجود این پایانه یک ضرورت برای توسعه شهر است و باید به فکر احداث پایانه های روستایی مشابه در دیگر مناطق شهر باشیم تا مرکز شهر از ترافیک خارج شود.

فرماندار ویژه مرند به ضرورت کلان نگری ادارات در جهت توسعه شهر اشاره کرد و گفت: باید نگاه خود را به توسعه شهر به یک نگاه آیندهنگر تبدیل کرده و برای چند سال آینده شهر، برنامه ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه مسقف سازی بازار جواهر به اتمام رسیده و برای رفتن به زیر بار ترافیک آماده است افزود: انجام این کار، یک فرصت برای شهر است و این نشان می دهد که ما با کار تیمی و نگاه کلان می توانیم پروژه های ناتمام را به اتمام برسانیم.

گرشاسبی همچنین با اشاره به آمار بالای تصادفات جاده ای در شهرستان گفت: بروز تصادفات جاده ای در مرند به یک دغدغه بزرگ تبدیل شده و لازم است به رفع نقاط حادثه خیز در محورهای بیشتر توجه کرد که در این راستا باید رانندگان به علایم و تابلو های بازدارنده و سایر موارد ایمنی توجه بیشتری داشته باشند.

فرماندار مرند در ادامه اصلاح آسفالت مسیر ورودی شهر کشکسرای را ضروری دانست و اظهار داشت: کشکسرای یکی از شهرهای پرتردد بوده و در مسیر جاده ترانزیت قرار دارد و شهرداری کشکسرای به همراه ادارات مربوط باید در جهت رفع مشکل آسفالت ورودی شهر کشکسرای اقدام کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به بارش های اخیر و نیز ادامه بارش ها در روزهای آتی، همه دستگاه های مسوول باید آمادگی کامل داشته باشند.
گرشاسبی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عملکرد برخی ادارات در زمینه خدمات رسانی گفت: ادارات مستقر در شهرستان باید در ارائه خدمات برای راحتی مردم، از یکدیگر سبقت گرفته و در اجرای پروژه ها اعمال سلیقه شخصی نداشته و نسبت به موضوعات با دید کلان بنگرند.

شهرستان مرند با 250 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری شمال غرب تبریز واقع شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر