کد خبر: 980775
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل:
رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: در آخرین روز از مهلت ثبت‌نام در دوره انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 234 نفر از حوزه انتخابیه استان اردبیل ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل در این باره اظهار کرد: با پایان کار ثبت‌نام داوطلبان در استان اردبیل، در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین تعداد 101 نفر ،در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز 60 نفر، در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر 38 نفر، در حوزه انتخابیه گرمی 14 نفر و در حوزه انتخابیه مشگین‌شهر 21 داوطلب به صورت رسمی با مراجعه به حوزه انتخابیه خود ثبت‌نام کردند.

بهروز ندایی در خصوص سطح علمی و مدارک تحصیلی نامزدهای انتخاباتی از حوزه انتخابیه استان اردبیل نیز گفت: از مجموع 234 داوطلب برای ورود به رقابت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تعداد 21 نفر دارای مدرک دکتری، 195 نفر فوق لیسانس، 11 نفر لیسانس و 7 نفر دارای مدرک و تحصیلات حوزوی می‌باشند.

وی یکی از نکات جالب توجه رقابت‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را حضور قابل قبول بانوان در عرصه این انتخابات دانست و یادآور شد: در این دوره از رقابت‌ها جوانترین داوطلب 30 ساله و مسن‌ترین داوطلب 70 ساله می‌باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل میزان رشد ثبت‌نام کاندیداها در انتخابات نسبت به دوره قبلی را 13.3 درصد دانست و اظهار کرد: در استان اردبیل به ازای هر کرسی مجلس 33 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که این رقم در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز 60 نفر به ازای یک کرسی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها