کد خبر: 980766
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با اشاره به آتش سوزی اخیر یکی از واحدهای تولیدی رنگ‌سازی در شهرک سلیمی بر لزوم تجهیز شهرک‌های صنعتی به امکانات مدرن پیشگیری از آتش‌سوزی و اطفاء حریق تاکید کرد.

مرتضی نیرومند  در پنجاه و هفتمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار کرد: تجهیزات آتش نشانی در شهرک های صنعتی دچار اشکال است و واحدها به ایمنی خود اهمیت نمی‌دهند و امکانات و تجهیزات لازم را ندارند.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: آتش سوزی واحد تولیدی در شهرک سلیمی با اعزام 40 ماشین آتش نشانی در دقایق اول مدیریت شد و مدیرکل بحران استانداری در همان دقایق ابتدایی در محل حضور یافته و مدیریت امور را به دست گرفتند که جای تقدیر دارد.

نیرومند افزود: آتش سوزی در واحد تولید رنگ اتفاق افتاده بود و اگر کنترل نمی شد احتمال می رفت زون شیمیایی و کل شهرک آسیب ببیند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی بر لزوم تجهیز شهرک های صنعتی به امکانات مدرن پیشگیری از آتش سوزی و اطفاء حریق تاکید کرد و گفت: باید تدابیری اتخاذ شود که چنین حوادثی دیگر تکرار نشود.

لازم به ذکر است بررسی مشکلات و موانع زنجیره تامین کشمش و ارائه راهکارهای مدیریت زنجیره، مراتب اعتراض به تاخیر تائید ثبت گواهی آماری توسط بانک مرکزی در سامانه جامع تجارت و بررسی عدم پیش بینی تائید ثبت گواهی آماری برای سرمایه های غیرنقدی سرمایه گذار خارجی از جمله موارد مطرح شده در جلسه امروز بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر