کد خبر: 980575
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
سرویس ایران جوان آنلاین: تاکنــون کار بازسازی ۳ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده لرستان به اتمام رسیده و مابقی واحد‌های آسیب دیده نیز در مراحل مختلف ساخت هستند.
عزیزالله مهدیان معاون بنیاد مسکن کشور در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان پلدختر گفت: روند بازسازی قریب به ۱۲ هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی تخریب شده در جریان سیل امسال در لرستان در حال انجام است. وی افزود: از این تعداد کار بازسازی ۳ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی به اتمام رسیده و مابقی در مراحل مختلف ساخت هستند. معاون بنیاد مسکن کشور خاطرنشان کرد: اسکلت بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ واحد انجام شده و سقف و دیوار‌های بالغ بر ۷ هزار واحد مسکونی در حال اجراست. مهدیان ادامه داد: براساس وعده‌های داده شده، کار بازسازی واحد‌های مسکونی تخریب شده در جریان سیل امسال در لرستان تا پایان سال همزمان با دیگر نقاط کشور به اتمام می‌رسد.
وی با اشاره به لرستان که دارای بیشترین تعداد واحد‌های مسکونی خسارت‌دیده از سیل است، تأکید کرد: از سویی این استان در حوزه بازسازی نیز پیشرو و جلوتر از دیگر استان‌های سیل‌زده است. معاون بنیاد مسکن کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در زمینه ایمن‌سازی مناطق شهری و روستایی در پل‌دختر، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کار دیواره‌سازی رودخانه شهر پل‌دختر و دو روستای چم‌مهر و بازدید را عهده‌دار شده است. مهدیان افزود: بر این اساس کار دیواره‌سازی رودخانه شهر پل‌دختر تا پایان امسال به طور کامل به اتمام می‌رسد. وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در خصوص آزادسازی مسیر اظهار کرد‌: با حل و فصل بخش عمده‌ای از مشکلات یاد شده کار در حال انجام بوده و از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی برخوردار است. معاون بنیاد مسکن کشور ادامه داد: روند احداث یک پل در پل‌دختر نیز در حال انجام بوده و در اولین فرصت با نصب عرشه‌های آن، دسترسی از این طریق برقرار می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار