کد خبر: 980408
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵
نظامیان آمریکایی شمار زیادی از اعضای خانواده‌های گروه تروریستی داعش را از اردوگاه الهول در الحسکه به عراق منتقل کردند.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: نظامیان اشغالگر آمریکایی در ادامه همکاری‌های خود با گروه وهابی صهیونیستی داعش، شمار زیادی از اعضای خانواده‌های این گروه تروریستی را از اردوگاه الهول در الحسکه به عراق منتقل کردند.

نظامیان اشغالگر آمریکایی طی عملیاتی بیش از ۶۰۰ کودک و زن وابسته به عناصر تروریست داعش را از اردوگاه الهول در حومه الحسکه به عراق منتقل کردند.

خبرنگار سانا با اشاره به ورود شش دستگاه خودروی نظامی هاموی (Humvee) و حدود ۳۰ نظامی آمریکایی از عراق به استان الحسکه افزود، این نیرو‌های آمریکایی در فرودگاه غیرقانونی «خراب الجیر» مستقر شدند. از سوی دیگر، یک کاروان از تجهیزات نظامی نیرو‌های اشغالگر ترکیه نیز از سمت شهر راس العین وارد دو راهی روستای «مریکز» واقع در ناحیه ابوراسین در حومه شمالی الحسکه شد.

این کاروان تجهیزات نظامی که شامل ۳ دستگاه تانک، ۵ دستگاه خودروی نظامی جیپ، ۴ دستگاه نفربر و ۴ دستگاه خودروی زرهی است، به سمت جنوب کشور و به سمت روستا‌های الداودیه، تل محمد و عنیق الهوی در حرکت است.

به گفته منابع محلی، نظامیان ترکیه و مزدوران تروریست آن‌ها‏، بسیاری از مدارس، مراکز عمومی و مراکز فرهنگی را در روستا‌های اشغال شده به مقر‌های نظامی تبدیل کرده‌اند. همزمان نظامیان ترکیه با هدف تغییرات در بافت جمعیتی، مردم را مجبور به تخلیه (منازل) و ترک منطقه کردند و سپس تروریست‌ها و خانواده‌های آنان را در این منطقه اسکان دادند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار