کد خبر: 979999
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
حزب مؤتلفه اسلامی در بیانیه‌ای از رئیس‌جمهور دعوت کرد تا در مناظره با نماینده این حزب، به سؤالات مختلفی که وجود دارد، پاسخ دهد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین:‌ حزب موتلفه اسلامی در بیانیه‌ای، رئیس‌جمهور را دعوت به مناظره کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: ملت بزرگ ایران پس از به شکست کشاندن توطئه خطرناک استکبار و اغتشاشات اخیر که با رهبری مدبرانه، ولی امر ملسمین و حضور گسترده مردم و امداد‌های الهی حاصل شد، سوالات فراوانی از دولت و شخص رئیس جمهور دارد که نیاز است از طرف حزبی که سابقه آن از آغاز نهضت امام خمینی (ره) شروع شده و در همه فراز و فرود‌های حدود شصت سال، صادقانه با دستانی پاک و ایضاً تقدیم شهدایی بزرگ در خدمت مردم بوده و هست، از ریاست محترم جمهوری پرسیده شده و جواب بشنود.

این بیانیه می‌افزاید: حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری، جناب آقای مهندس سید مصطفی میرسلیم را به عنوان نامزد خویش به مردم عرضه داشت، شخصیتی که تدین و سلامت و خدمات او مورد تائید همگان است و اکنون از ریاست محترم جمهوری می‌خواهد با شخص ایشان در یک مناظره، در هر جا که تعیین کنند به سوالات مردم درباره مسائل جاری کشور پاسخ دهند.

در انتهای بیانیه حزب موتلفه اسلامی آمده است: بدیهی است، متن سوالات با توافق طرفین مناظره تهیه خواهد شد. امید که ریاست محترم جمهوری جهت روشن شدن مسائل، در اسرع وقت پاسخ مثبت دهند.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
0
0
روحانی؟؟؟
مناظره؟؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار