کد خبر: 979965
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل:
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: سال آینده جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی ملا احمدی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: بیست و سومین دوره جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها در سال آینده در اردبیل برگزار می‌شود که این جشنواره به‌عنوان یکی از با سابقه‌ترین جشنواره‌های فرهنگی و هنری کشور مطرح شده و همچنین اجرای آن از سال 72 آغاز شده است.

وی افزود: برگزاری جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها در استان اردبیل کارگاه آموزشی بزرگ و ارزشمندی برای هنرمندان سطح استان اردبیل است که حضور قشر هنرمندان استان در عرصه‌های مختلف فرصت مغتنمی برای استفاده، بهره‌گیری و آشنایی با تجربیات هنرمندان کشوری است.

ملا احمدی با بیان اینکه این جشنواره در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کند تصریح کرد: در این دوره از جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها آثار در 7 کمسیون خبر، صدا، سیما، فضای مجازی، موسیقی، پژوهش و بین‌الملل مورد بررسی قرار می‌گیرد و در هر بخش به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل بیان کرد: علاوه‌ بر آن برگزاری این جشنواره در اردبیل فرصت مناسبی برای استان جهت معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان اردبیل در عرصه‌های مختلف گردشگری، اقتصادی، کشاورزی، فرهنگی، هنری و غیره در شبکه‌های استانی و سراسری بوده و در جذب سرمایه‌گذاران و گردشگران از سایر مناطق کشور مؤثر است.

وی اظهار کرد: در این جشنواره اردبیل میزبان تعداد 700 مهمان است که برای میزبانی هر چه بهتر از این جشنواره 14 کمیته تعیین شده و به‌دلیل برگزاری این جشنواره در اردبیل، سه تله فیلم، یک سریال 26 قسمتی و 5 برنامه مستند ویژه استان اردبیل تولید می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر