کد خبر: 979892
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
فرمانداری اصفهان :
فرماندار اصفهان از آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی با اشاره به آغاز زمان ثبت نام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از آغاز و تا پایان وقت اداری روز شنبه ۱۶ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

معاون استاندار و فرماندار اصفهان افزود: داوطلبان از امروز به مدت ۷ روز از ساعت ۸ الی ۱۸ فرصت دارند تا با در دست داشتن مدارک مورد نیاز در ساعات اداری جهت نام‌نویسی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به فرمانداری مراجعه و ثبت‌نام خود را به روزها و ساعات پایانی موکول نکنند.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری انتخابات باید با رعایت مر قانون باشد، عنوان کرد: برگزاری انتخابات به عنوان مهم‌ترین رویداد سیاسی-اجتماعی کشور، تأثیرات شگرفی را در امر اداره کشور و روند امور خواهد گذاشت.

سیستانی با بیان اینکه برگزاری انتخابات مستلزم مجموعه‌ای از فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است، تأکید کرد: با تکیه بر نگاه واقع بینانه به امر انتخابات و خواسته‌ها و انتظارات مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید در شکل‌گیری مجلس شورای اسلامی، باید برنامه‌ریزی‌های لازم جهت حرکت مردم در این راستا صورت پذیرد.

فرماندار اصفهان افزود: فرمانداری اصفهان به عنوان حوزه اصلی نام‌نویسی داوطلبان ارامنه جنوب ایران و همچنین حوزه فرعی جهت برگزاری انتخابات کلیمیان، آشوریان و زرتشتیان بوده که حوزه اصلی آن‌ها تهران است.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار