کد خبر: 979857
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳
سرویس حوادث جوان آنلاین: مدیرعامل یک شرکت خصوصی که به اتهام تعرض به دانشجوی پزشکی بازداشت شده‌بود، به تحمل ۹۹ ضربه شلاق محکوم شد.
به گزارش جوان، دو ماه قبل دختری به نام سمیرا که دانشجوی رشته پزشکی بود به پلیس آگاهی رفت و از مدیر عامل یک شرکت خصوصی به اتهام اذیت و آزار شکایت کرد. او در توضیح به مأموران گفت: «دانشجوی رشته پزشکی هستم و مدتی بود با شوهرم اختلاف داشتم به همین خاطر مجبور شدم به خاطر هزینه‌های دانشگاه برای خودم درآمدی داشته باشم. این شد که در سایت دیوار دنبال کار بودم تا اینکه آگهی یک شرکت خصوصی را دیدم که نیاز به کارت‌پخش کن داشت.» شاکی ادامه داد: «به ناچار قبول راهی شرکت شدم و دو ماه در آنجا مشغول کار بودم تا اینکه مدیرعامل شرکت که مرد پولداری بود مرا فریب داد و به من تعرض کرد.»
بعد از طرح شکایت، مدیر عامل ۳۸ ساله بازداشت شد. آن مرد جرمش را انکار کرد، اما بنا به شواهد موجود وی روانه زندان شد و پرونده صبح دیروز در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حشمتیان رسیدگی شد.
ابتدای جلسه شاکی گفت: «نوید، مدیرعامل شرکت است و وضع مالی خوبی دارد. در این مدت فهمیدم او به بهانه کار زنان زیادی را اغفال کرده است. برای او درخواست اشد مجازات دارم.» سپس نوید که با قرار وثیقه آزاد بود گفت: «شاکی به من نگفته بود که شوهر دارد و من فکر می‌کردم مجرد است.» در پایان قضات شعبه متهم را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و وی را به اتهام رابطه نامشروع به ۹۹ ضربه شلاق محکوم کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار