کد خبر: 979836
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
هفته دهم لیگ برتر والیبال.
دیدار‌های هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود که در حساس‌ترین دیدار دو تیم سایپا و کاله به مصاف هم می‌روند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: در دیگر دیدار‌ها شهرداری ورامین پذیرای تیم شهداب یزد است. پیام مشهد میزبان تیم شهرداری ارومیه است. دراراک تیم شهروند با سپاهان دیدار می‌کند. در یزد خاتم با فولاد سیرجان دیدار می‌کند. راهیاب ملل هم با پیکان بازی می‌کند. تیم شهرداری گنبد نیز این هفته استراحت دارد.
بر اساس اعلام سازمان لیگ والیبال، پس از پایان بازی‌های هفته دهم، لیگ به مدت ۳۰ روز به خاطر برگزاری اردو‌های تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک تعطیل خواهد شد.
شهرداری ورامین بدنبال کسب ۹ برد لیگ برتر

شهروند اراک - سپاهان
در اولین دیدار در اراک تیم شهروند در حالی میزبان تیم فولاد سپاهان است که تیم شهروند با ارائه بازی‌های ضعیفی که داشته نتوانسته بردی داشته باشد و با دو امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است. در مسابل سپاهان تیم تازه وارد لیگ برتر که با محمدی امتیازات خوبی کسب کرده و درحال حاضر با ۱۵ امتیاز در ده ۴ جدول قررا است.

شهرداری ورامین - شهداب یزد
در دیگر بازی‌های امروز شهرداری ورامین با تیم شهداب یزد دیدار می‌کند. ورامینی‌ها که دراین فصل تا امروز باختی را تجربه نکرده اند با توجه به میزبانی درصدد کسب پیروزی دیگری هستند تا صدرنشینی خود را تثبیت کنند. شاگردان غیاثی در شهرداری ورامین در حال حاضر با ۸ برد و کسب ۲۱ امتیاز در صدر یکه تازی می‌کنند. در مقابل شاگردان میرحسینی هم با یک برد در رده یازدهم قرار دارند.

سایپا تهران - کاله مازندران
در حساس‌ترین بازی هفته نارنجی پوشان سایپا در در خانه پذیرای شاگردان عطایی هستند. تیم سایپا که دراین فصل آمار خوبی داشت با ۵ برد و کسب ۱۶ امتیاز در رده سوم قرار گرفته است. در مقابل تیم کاله که امسال هم عطلایی را روی نیمکت مربگیری خود می‌بیند با کسب ۴ پیروزی و ۱۲ امتیاز در رده ششم قرار دارد.

خاتم اردکان – فولاد سیرجان ایرانیان
دیگر بازی امروز در یزد بین دو تیم خاتم و فولاد سیرجان برگزار می‌شود. هر دو تیم با توجه به نتایج ضعیفی که داشته اند در رده‌های دهم و دوازدهم قرار دارند. بی شک برد هر کدام می‌تواند باعث صعود در جدول لیگ باشد.

پیام خراسان - شهرداری ارومیه
در مشهد نماینده ارومیه با پیام مشهد دیدار می‌کند. ارومیه ای‌ها که امسال با جذب چند ملی پوش تیم قدرتمندی ار شکل داده اند این روز‌های با مصطفی کارخانه به عنوان سرمربی ۳ پیروزی از ۶ بازی را کسب کرده و با ۱۱ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد. در مقابل تیم پیام نیز با ۳ پیروزی و ۹ امتیاز یک پله پایین‌تر در رده هشتم قرار دارد.

راه‌یاب ملل مریوان – پیکان تهران
درآخرین بازی هم در مریوان تیم راه یاب ملل برابر تیم با تجربه پیکان دیدار خواهد کرد. بازی که نباید پیکان نباید بل مشکل خاصی برای کسب ۳ امتیاز مواجه شود. درحال حاضر پیکان با ۶ برد در رده دوم قرار دارد و تیم مریوانی با یک برد همچنان در جایگاه ۹ قرار گرفته است.

برنامه هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
هفته دهم: یکشنبه ۹۸/۹/۱۰
شهروند اراک – فولاد سپاهان اصفهان
داور اول: وحید پورکاشیان، داور دوم: حامد آقابراری
ناظران سازمان لیگ فدراسیون: محمود کشفی و علی یاوری

سایپا تهران – کاله مازندران
داور اول: داوود نافعی، داور دوم: میثم پارسه
ناظران سازمان لیگ فدراسیون: امیدوار حاتمی و محمد حسن خوشدل

شهرداری ورامین – شهداب یزد
داور اول: علیرضا قریب، داور دوم: اسماعیل رزقی
ناظران سازمان لیگ فدراسیون: مسعود یزدان‌پناه و خضراله ترابی

خاتم اردکان – فولاد سیرجان ایرانیان
داور اول: محمد عشق‌دوست، داور دوم: محمدرضا آقایی
ناظران سازمان لیگ فدراسیون: اصغر کاظمی و نادر انصاری

پیام خراسان – شهرداری ارومیه
داور اول: محمدرضا درفش کاویان، داور دوم: مرتضی علایی
ناظران سازمان لیگ فدراسیون: شهباز صدری و امیر صداقت

راه‌یاب ملل مریوان – پیکان تهران
داور اول: محمد شاهمیری، داور دوم: مهرداد شوشتری
ناظران سازمان لیگ فدراسیون: حسین پورکاشیان و مسعود قاری

تیم شهرداری گنبد این هفته استراحت می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار