کد خبر: 979650
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل:
رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: فردا در اردبیل همزمان با سراسر کشور ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اردبیل، بهروز ندایی در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور فردا در فرمانداری‌های اردبیل نیز آغاز می‌شود.

وی افزود: فرایند احراز و ثبت نام کاندیداها به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود و هنوز اجرای تمام مراحل انتخابات به‌صورت الکترونیکی مشخص نیست و برنامه‌ریزی برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم و با حضور حداکثری مردم اولویت است.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل بیان کرد: کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی علاوه بر فرمانداری‌ها می‌توانند در وزارت کشور نیز ثبت نام کنند و تمهیدات لازم برای پوشش خبری ثبت نام در فرمانداری‌ها انجام شده است.

ندایی از افزایش 6.5 درصدی شعبات اخذ رای در استان اردبیل نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: هدف ما این است که انتخاباتی سالم و باشکوه برگزار کنیم و در این زمینه از دستگاه‌های متولی و احزاب‌ها و مردم تقاضا داریم در این روند مشارکت داشته باشند.

وی افزود: مدیران و کارکنان دستگاه اجرایی به هیچ وجه نمی‌توانند فعالیت انتخاباتی و تبلیغاتی داشته باشند و این موضوع ابلاغ شده است.

رئیس ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی استان  افزود: بیش از 21 هزار نفر در روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مشارکت دارد و 1500 خودرو نیز آماده خدمات‌رسانی می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر