کد خبر: 979642
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
رییس اداره فنی راه و شهرسازی استان اردبیل:
رییس اداره فنی و امور مهندسان مشاور راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: مجموع طول راه‌های در دست مطالعه استان جهت احداث باند دوم به طول ۳۳۷ کیلومتر است که توسط هفت شرکت مهندسان مشاور ذیصلاح در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اردبیل، سید محمد رضی‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموع طول راه‌های در دست مطالعه استان جهت احداث باند دوم به طول ۳۳۷ کیلومتر است که توسط هفت شرکت مهندسان مشاور ذیصلاح در حال انجام بوده و  با تکمیل آن نیازهای بزرگراهی مورد نیاز استان در بلندمدت برطرف خواهد شد.

وی افزود: برای ایجاد هماهنگی نوع راه با نیازمندی‌های حجم ترافیک در بلندمدت و همچنین به منظور ایجاد شرایط ایمن برای استفاده‌کنندگان از راه‌های مواصلاتی استان ، مطالعات بهسازی و احداث باند دوم در راه‌ها انجام می‌گیرد.

رییس اداره فنی و امور مهندسان مشاور بیان‌کرد: برای توسعه راه‌های شریانی استان، اداره فنی و امور مهندسان مشاور اداره کل راه و شهرسازی مطالعات احداث باند دوم محورهای رضی- گرمی ، گرمی- بیله‌سوار ، بیله‌سوار- پارس‌آباد و سه‌راهی سربند به سه‌راهی مشگین‌شهر را در دست اقدام دارد.

رضی‌نژاد در ادامه جاده اردبیل – سرچم، مشگین‌شهر – اهر و همچنین نیر – سراب را بعنوان سایر جاده‌های در دست مطالعه در استان نام برد.

وی تصریح کرد: اعتبار کل راه‌های شریانی استان حدود۱۶۰۰ میلیارد ریال بوده که امید است با پیگیری مسوولان بتوانیم تخصیص۱۰۰ درصدی را دریافت کنیم.

رییس اداره فنی راه و شهرسازی استان اردبیل به احداث باند دوم پروژه سه‌راهی صحرا - رضی - امیرکندی اشاره کرد و گفت: کل طرح احداث باند دوم پروژه سه‌راهی صحرا - رضی - گرمی - بیله‌سوار به طول ۱۳۹ کیلومتر است که  هشت کیلومتر در سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسیده و هفت کیلومتر هم در سفر ریاست‌جمهوری به استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر