کد خبر: 979420
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: مهم‌ترین معضل در جامعه آسیب‌های اجتماعی است که انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌ها به ‌دنبال اجرای برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باشند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در اردبیل اظهار داشت: مهم‌ترین معضل در جامعه آسیب‌های اجتماعی است که انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌ها به ‌دنبال اجرای برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باشند.

وی با اشاره به این که اعتیاد ریشه بسیاری از بزهکاری‌ها و ناامنی‌ها در جامعه است بیان کرد: باید در راستای جلوگیری از گسترش آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام یابد تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد و خیریه‌ها در راستای راه‌اندازی کارگاه‌آموزشی و کمپ ترک اعتیاد موفق عمل کنیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: اهمیت به اشتغال‌زایی برای جلوگیری از رفتن مردم و جوانان به سمت و سوی اعتیاد از موارد مهمی است که باید در مناطق حاشیه‌نشین و روستاها به آن توجه ویژه‌ای مبنای کار قرار گیرد تا بتوانیم اجرای طرح‌ها و برنامه‌های خود را به مرحله عملیاتی رسانده و خروجی مورد انتظار را در این زمینه به دست آوریم.

بهنامجو اظهار کرد: وظیفه همه دستگاه‌ها و خانواده‌ها این است که در کاهش آسیب‌های اجتماعی به نوبه خود همکاری‌های لازم را داشته باشند تا بتوانیم مشکلات حاد جامعه را ریشه‌کن کرده و از عواقب جبران‌ناپذیری که به خاطر بی‌توجهی ما را تهدید می‌کند مصون بمانیم.

وی گفت: جلب مشارکت‌های عمومی و مردمی برای راه‌اندازی مراکز ترک اعتیاد در استان نیز حائز اهمیت است که باید رسانه‌ها در امر اطلاع‌رسانی و آگاهسازی و تهدیدات آسیب‌های اجتماعی در جامعه همکاری‌های لازم را با ما داشته باشند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
اگه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر