کد خبر: 979419
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با همکاری بانک‌های عامل و در حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی 350 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار آنها قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رامین صادقی در حاشیه شورای اداری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از 158 واحد شناسایی شده و قابل احیا در استان که هم اکنون به مرحله رکود رسیده‌اند، 38 واحد با دستور استاندار اردبیل و همکاری بانک‌ها در هشت ماهه امسال احیا و به چرخه تولید بازگشته‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: با هدف حذف بروکراسی اداری در حال حاضر در کمتر از یک روز موافقت اصولی و جواز تاسیس صادر می‌کنیم تا سرمایه‌گذاران کار خود را با سهولت آغاز کنند.

صادقی در مورد پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی نیز بیان کرد: از سه هزار میلیارد تومان مصوبه حمایتی از واحدهای تولیدی بانک‌ها تاکنون 350 میلیارد تومان منابع پرداخت کرده‌اند تا امکان سرپا ایستادن این واحدهای تولیدی ایجاد شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ادامه داد: در دو پهنه معدنی استان ظرفیت خوبی برای اشتغال و تولید محصولات معدنی فراهم آمده که انتظار می‌رود این پهنه‌های معدنی به نقطه عطف تحولات اقتصادی استان منجر شود.

وی گفت: ما با همکاری بسیج اصناف ظرفیت بازرسی از واحدهای صنفی را تا دو برابر افزایش دادیم تا در این شرایط اصلاح قیمت‌ها و نوسانات بازار ثبات و آرامش برقرار شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نیز گفت: مقام معظم رهبری در هفت سرفصل و در گام دوم انقلاب بر دخالت مردم در امور کشور و توجه به جوانگرایی تاکید کرده و به نوعی نقش‌آفرینی مردم را در بازسازی دولت اسلامی با تقویت روحیه بسیجی مهم دانسته‌اند.

قاسم رحیمی به فعالیت 50 پایگاه مقاومت بسیج در واحدهای تولیدی نیز اشاره و تصریح کرد: دولت در آزادسازی قیمت بنزین آنطور که انتظار می‌رفت خوب عمل نکرد و شایسته بود با یک فرهنگسازی و اطلاع‌رسانی دقیق این کار انجام می‌شد.

وی اضافه کرد: اگر آزادسازی قیمت بنزین ده‌ها ایراد داشته باشد محسنات آن کاهش فاصله طبقاتی در جامعه بوده تا یارانه‌ها به شکل واقعی و هدفمند توزیع شده و اقشار پائین جامعه از این یارانه‌ها استفاده کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر