کد خبر: 979367
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
فرمانده انتظامی استان اصفهان :
سردار" مهدی معصوم بیگی" گفت: نیروی انتظامی برای تامین امنیت مردم و جامعه، در آمادگی کامل قرار دارد و اجازه شرارت به افراد شرور را نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل ازخبرنگار پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان اصفهان در حاشیه ملاقات با ماموران مصدوم حوادث اخیر استان اصفهان گفت: من لازم می دانم قبل از هرچیز از مردم ولایتمدار و بابصیرت استان اصفهان تقدیر و تشکر کنم که امروز به صورت خودجوش در صحنه حاضر شده و اعمال اغتشاشگران و تخریب اموال عمومی را محکوم کردند.

سردار" مهدی معصوم بیگی"  افزود: کسانی که دست به شرارت و نا امنی می زنند قطعاً مورد تنفر مردم هستند و مردم به شدت این گونه کارها را محکوم می کنند و از آن ها بیزاری می جویند.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی از بطن ،  درون و در کنار مردم است و از طرفی با مردم پیمان بسته است که تا پای جان، حافظ جان، مال ، ناموس و آبروی آنان باشد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در حوادث چند روز اخیر تعدادی از ماموران پلیس استان اصفهان در مقابله با اغتشاش گران مجروح و مصدوم شدند که به همین منظور امروز به اتفاق استاندار و دیگر مسئولان بر بالین آن ها حاضر شدیم تا از فداکاریشان قدردانی کنیم.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی برای تامین امنیت مردم و جامعه در آمادگی کامل قرار دارد و اجازه نمی دهد عده ای افراد شرور اموال مردم را تخریب و غارت کنند و با این گونه اقدامات مقتدرانه برخورد می کند.

وی با بیان اینکه در نبود امنیت، پیشرفت و حرکت منظم جامعه دچار اشکال می شود اظهار داشت: بایستی همگان مراقبت کرده و از امنیت جامعه دفاع کنند تا خدای ناکرده نا امنی در کشور ایجاد نشود چرا که در سایه امنیت است که کارها توسعه پیدا می کند و درس و بحث و کاسبی مردم رونق می یابد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از تعقیب اخلالگران نظم و امنیت جامعه در حوادث چند روز اخیر خبر داد و گفت: عده بسیاری از عوامل اصلی این آشوب ها را دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند با این حال از مردم می خواهیم اگر افرادی که نا امنی ایجاد کرده و به اموال عمومی آسیب زدند را می شناسند آن ها را به پلیس معرفی کنند .

وی افزود: تمام کلانتری ها و مراکز انتظامی و همچنین شماره تلفن 110 مرکز فوریت های پلیسی استان به صورت شبانه روز آماده دریافت گزارش های مردمی هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر