کد خبر: 978855
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۵
پرستار جوان که با تزریق ماده بیهوشی به سرم، زنان را بیهوش و طلا‌های آن‌ها را سرقت می‌کرد، بازداشت شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، ۳۱‌شهریور امسال بود که زنی وارد کلانتری‌۱۶۱ ابوذر شد و ماجرای سرقت طلاهایش را گزارش داد. وی گفت که در یکی از درمانگاه‌های محل او را بیهوش کرده و طلاهایش را سرقت کرده‌اند. زن جوان توضیح داد: ساعتی قبل برای تزریق سرم به درمانگاه رفتم که پرستار جوانی سرم را به من تزریق کرد. هنگام تزریق سرم بود که بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم متوجه شدم که انگشتر طلا‌یم سرقت شده است.

با طرح شکایت، پرونده در دادسرای محل بررسی شد، اما به دلیل نبود مدارک کافی، شاکی موفق به اثبات ادعای خود نشد تا اینکه چند پرونده مشابه روی میز کارآگاهان اداره‌پنجم پلیس‌آگاهی تهران قرار گرفت. یکی از شاکیان که زنی جوان بود در توضیح سرقت طلاهایش به کارآگاهان گفت: من ساکن شهرستان همدان هستم و چند روزی بود که برای دیدار مادرم به تهران آمده بودم. امروز قصد داشتم که به همدان برگردم که دچار حالت تهوع شدم و همراه شوهرم راهی درمانگاه شدم. در آنجا پزشک برایم سرم تجویز کرد که به اتاق تزریق مراجعه کردم و روی یکی از تخت‌ها منتظر ماندم. همان لحظه زنی که از کارکنان درمانگاه بود از من خواست برای تزریق به اتاقی دیگر در طبقه بالا مراجعه کنم که به ناچار قبول کردم. در یکی از اتاق‌های طبقه بالا روی تخت دراز کشیدم و پرستار که زنی جوان بود سرم را تزریق کرد. او هنگام تزریق درباره اصل یا بدلی بودن طلا‌هایی که داشتم سؤال کرد که گفتم همه آن‌ها اصل هستند. آن زن سپس شوهرم را که همراهم بود برای انجام کاری به طبقه پایین فرستاد. سپس آمپولی به من نشان داد و گفت که باید آن را داخل سرم تزریق کند. بعد از تزریق آمپول بود که بی‌هوش شدم. وقتی به هوش آمدم دچار سرگیجه بودم. فکر کردم که خوابم برده بود. به هر حال همراه شوهرم راهی خانه شدیم. هنگام تعویض لباس ناگهان زنجیر طلایی که به گردن داشتم از بین لباس‌هایم به زمین افتاد. آنجا بود که متوجه شدم پلاک طلا، انگشتر و گوشواره‌هایم سرقت شده است. بعد از آن راهی درمانگاه شدیم و بعد از انجام آزمایش خون، متوجه شدیم که داخل خون من دیازپام تزریق شده است.

یکی دیگر از شاکیان که زنی جوان بود و به همین شیوه هدف سرقت قرار گرفته بود، گفت: بعد از تزریق سرم بود که دچار سرگیجه شدم و بیهوش شدم. لحظاتی بعد، اما متوجه شدم که یک نفر در حال بریدن النگوهایم است که به هوش آمدم و او موفق به سرقت نشد.

در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان با حضور در درمانگاه متهم را که دختری‌۲۴‌ساله بود، بازداشت کردند. متهم در بازجویی‌ها گفت: من از مدتی قبل به این شیوه مشغول سرقت از زنان بیمار شدم تا اینکه از محل کار قبلی‌ام اخراج شدم. بعد از آن در درمانگاهی تازه مشغول کار شدم، اما به همان شیوه مشغول سرقت شدم تا اینکه این بار گرفتار پلیس شدم.

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس‌آگاهی پایتخت گفت: به دستور بازپرس شعبه‌۳ دادسرای ناحیه‌۱۸ تهران تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهم در اداره پنجم پلیس‌آگاهی تهران بزرگ در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار