کد خبر: 978768
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان
مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: استان کردستان رتبه اول قطب یک ورزش دانش‌آموزی کشور را کسب کرد.

رشید قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار کرد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط فدراسیون ورزش دانش‌آموزی که طی نامه رسمی اعلام شده است، کاروان ورزش دانش‌آموزان استان کردستان با کسب 315 امتیاز فنی برای چهارمین سال پیاپی در جایگاه اول در میان استان‌های قطب یک کشور قرار گرفت.

وی افزود: در مسابقات مذکور که در تابستان سال جاری برگزار شد، دانش‌آموزان کردستان در قالب 24 تیم ورزشی متشکل از 225 ورزشکار دختر و پسر حضور داشتند که با کسب پنج مدال طلا، 11 نقره و 27 برنز، موفق به کسب عنوان اول قطب یک کشور شدند.

وی خاطرنشان کرد: در قطب یک کشور استان‌های کردستان، قم، قزوین، زنجان، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان جنوبی شرکت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان اضافه کرد: هر چند هدف ما در آموزش و پرورش از برگزاری مسابقات ورزشی از سطح مدرسه تا مرحله کشوری، پرداختن به مقوله رقابت و قهرمانی نیست اما همواره ورزش قهرمانی محرک و مشوق دانش‌آموزان و گرایش آنان به ورزش همگانی بوده است که طرح‌های محوری و مهمی چون المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای و ورزش با خانواده سمت و سوی توسعه ورزش همگانی را دنبال می‌کند.

قربانی در پایان با تبریک کسب این موفقیت ارزشمند به دانش‌آموزان و فرهنگیان استان، به خصوص دانش‌آموزان ورزشکار و مدال‌آور و خانواده‌های آنان، از زحمات معاونت تربیت بدنی و سلامت، مسوولان تربیت بدنی پسران و دختران استان و شهرستان‌ها و مناطق، کارشناسان، مربیان، داوران، سرپرستان تیم‌های ورزشی و کلیه دست‌اندرکاران امر و تلاشگران و فعالان این حوزه تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر