کد خبر: 978766
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
فرمانده سپاه کردستان:
فرمانده سپاه کردستان گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب این است که از ظرفیت‌های سپاه و بسیج برای خدمت به مردم برنامه‌ریزی شود و ما به دنبال این هستیم در دورافتاده‌ترین روستاها و نقاط محروم استان و هر آنچه نیاز مردم باشد، متناسب با توان سپاه و بسیج، به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

سردار سیدصادق حسینی شنبه‌شب در برنامه تلویزیونی «گفتمان» که به صورت زنده از سیمای مرکز کردستان پخش شد، اظهار داشت: نیروهای مسلح در کشورمان، نیرویی مسلح، اعتقادی، ایمانی و برخوردار از امکانات و تجهیزات نوین داخلی است و این افتخار ماست.

وی افزود: مشارکت بسیج و سپاه و نیروهای در ساخت سدها و جاده‌ها و طرح‌های گازرسانی، آبرسانی و برق‌رسانی افتخار کشور است در حالی که در سایر کشورها، نیروهای مسلح کار آنها تنها تجهیزات و امکانات و دفاع از کشور است، در کشور ما تمامی نیروهای مسلح خود را سرباز ملت می‌دانند و این خواست رهبر معظم انقلاب است که هر اندازه به مردم خدمت کنیم بازهم کم است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآوری کرد: مردمان خوبمان در گردنه‌های حساس و روزهای بحرانی بصورت خودجوش وارد صحنه شده و هر توطئه‌ای را در نطفه خفه کرده‌اند و این را باید عرض کنم که توصیف حرکت زیبای مردم و ارزش‌گذاری حرکت هوشمندانه و انقلابی مردم کردستان در محکومیت اغتشاشگران در کلمات قابل توصیف نیست.

وی تصریح کرد: ما در برابر حرکت انقلابی مردم استان و حضور به موقع و حماسه‌آفرینی‌های این مردم سر تعظیم فرود می‌آوریم و درود می‌فرستیم که ادامه‌دهنده خط سرخ شهیدانی هستند که در عین مظلومیت با کمترین امکانات دشمن را شکست دادند و امروز هم این ملت امریکایی‌ها، بعثی‌ها و حکام خودفروخته حوزه خلیج فارس را با شکست مواجه کردند.

سردار حسینی اذعان داشت: امروز این ملت عامل سرافرازی، غرور و عظمت کشور و عامل قدرت نظام شدند چرا که اگر مردم نباشند نظام کاری از پیش نمی‌برد و هر جا لازم بوده مردم به صحنه آمده‌اند و ما با همه وجود به آنها افتخار می‌کنیم.

وی عنوان کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب این است که از ظرفیت‌های سپاه برای خدمت به مردم برنامه‌ریزی شود و ما به دنبال این هستیم در دورافتاده‌ترین روستاها و نقاط محروم هر آنچه نیاز مردم باشد و متناسب با توان سپاه و بسیج، به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

فرمانده سپاه کردستان اضافه کرد: قطعا پاسداران، بسیجیان و نیروهای مسلح خدمت به مردم و تقویت طعم شیرین عدالت در جامعه را افتخار خود می‌دانند و قابل ذکر است که برنامه‌های متنوعی در ابعاد مختلف در دستور کار سپاه استان وجود دارد که منجر به خدمات‌رسانی به مردم و آبادانی مناطق محروم خواهد شد.

سردار حسینی اظهار داشت: خدمت به مردم، کمک به توسعه کشاورزی، آبرسانی، برق‌رسانی و اقدامات عام‌المنفعه در مناطق محروم استان از اولویت‌های سپاه و بسیج است.

وی گفت: منویات رهبری در خصوص بسیج برای ما الگوست و از تک‌تک کلمات الگوسازی می‌کنیم، شیوه کار را پیش می‌بریم و خدمت می‌کنیم، چون بسیج یک ظرفیت است، سیاسی است ولی سیاست‌زده نیست، بسیج انقلابی است و در صحنه‌هایی که نیاز باشد حاضر و آماده است.

سردار حسینی در پایان سخنانش افزود: خوشبختانه با سیل مراجعات مردمی و بسیجیان برای خدمت‌رسانی مواجهیم و لذا جزو برنامه پنج ساله ششم، استفاده از ظرفیت کامل بسیج متناسب با ظرفیت‌ها وجود دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر