کد خبر: 978762
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
همزمان با افتتاح بنیاد ملی توسعه فناوری تفاهم نامه سه جانبه ایجاد زیست بوم توانمندی سازی و توسعه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی با استفاده از فناوری بلاکچین فی مابین منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ، وزارت کار و رفاه اجتماعی و بنیاد ملی توسعه فناوری در محل بنیاد امضاء شد .

به گزارش روابط عمومی فرودگاه ومنطقه ویژه اقتصادی پیام؛این تفاهم نامه در حاشیه افتتاحیه بنیاد ملی توسعه فناوری با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون کارو رفاه اجتماعی ،حضور سید ابوالحسن فیرز آبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی عیسی منصوری معاون توسعه اشتغال و کار آفرینی وزارت کار، نادر ثناگو مطلق مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام ، دکتر براری رئیس سازمان فضایی کشور و وطن دوست مدیر عامل بنیاد ملی توسعه فناوری امضاء شد .

بنا بر این گزارش موضوع تفاهم نامه مشارکت ، هم افزایی برای تبدیل شدن منطقه ویژه اقتصادی پیام به یکی از قطب های اصلی خدمات سرویس های مبتنی بر بلاک چین در گستره ایران و کشور های همسایه مطابق با سیاست های وزارت ارتباطات و همچنین کمک به ایجاد و انجام درست ماموریت زیست بوم توانمند سازی اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی با استفاده از فناوری بلاکچین می باشد .

این گزارش می افزاید این تفاهم نامه سه جانبه بوده که توسط عیسی منصوری معاون توسعه کار آفرینی وزارت تعاون به نمایندگی از آن وزارت خانه ، نادر ثناگو مطلق مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ، سهیل وطن دوست مدیر عامل بنیاد ملی توسعه فناوری به امضاء رسید .

امیدواریم بستری مناسب برای آموزش و اشتغال در حوزه بلاکچین و کسب و کارهای وابسته فراهم شود

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ، این منطقه را یکی از قطب های اصلی خدمات و سرویس های مبتنی بر بلاکچین در گستره ایران و کشورهای همسایه مطابق با سیاست های وزارت ارتباطات دانست و گفت : با امضای تفاهمنامه با وزارت کار و بنیاد ملی توسعه فناوری امیدواریم بستری مناسب برای آموزش و اشتغال در حوزه بلاکچین و کسب و کارهای وابسته فراهم شود.
 ثناگو ؛ سازماندهی و پشتیبانی از بنگاه های کسب و کار در یک زیست بوم و ایجاد اشتغال پایدار در استان البرز را از دیگر موضوعات تفاهم نامه سه جانبه منعقد شده دانست و گفت: تعین مهارتها و ارایه آموزش های تخصصی در حوزه بلاکچین و تدوین محتوای مورد نیاز و اشاعه آن در جامعه بویژه برای فارغ التحصیلان دانشگاهی جویای کار از مهمترین موضوعات این تفاهم نامه به شمار می آید.
وی خاطر نشان کرد این تفاهمنامه با هدف ایجاد یک زیست بوم بلاکچین منعقد شده است تا زمینه ای برای تشویق و ترغیب و حمایت معنوی از فعالان کشور جهت توسعه کسب و کار و کارآفرینی در حوزه دیجیتال و فناوریهای نوین باشد.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اساس این تفاهمنامه را تحقق شعار رونق تولید و اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید دانست و در پایان اظهار امیدواری کرد؛ با عملیاتی شدن این دست تفاهمنامه ها شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی و پرورش اعتمادبه نفس و روحیه خودباوری در جوانان کشور خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار