کد خبر: 978690
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:
نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با تشریح سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با فعالان اقتصادی گفت: حضرت آیت الله خامنه ای تاکید نمودند همانگونه که در جنگ های نظامی، سیاسی، و امنیتی دشمن را عقب زدیم؛در جنگ اقتصادی موجود نیز با تکیه بر توان تولیدکنندگان کشور بر دشمنان پیروز شده و تحریم ها را به فرصت تبدیل می کنیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، بهرام سبحانی در ادامه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار با اشاره به اهمیت توسعه ثروت ملی و گسترش رفاه عمومی در نظام اسلامی و همچنین ضرورت امید نبستن به خارج از کشور تأکید نمودند که کار و راهبرد اساسی کشور در شرایط موجود،«مصون سازی اقتصاد از آسیب تحریم‌ها از طریق تقویت و رونق تولید داخلی» است . وی تصریح کرد: فرمانده کل قوا هدف اصلی از جلسه با تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی را تکریم این عناصر اساسی در افکار عمومی دانسته و فرمودند تنها دریچه «انتقالِ حیات، روشنایی و نیرو به داخل کشور» همین دریچه‌ای است که فعالان بخش تولید بر روی کشور می‌گشایند و همانگونه که دشمن را در جنگ های نظامی، سیاسی، و امنیتی کنار زده ایم در جنگ اقتصادی موجود نیز با تکیه بر توان تولیدکنندگان کشور بر دشمنان پیروز شده و تحریم ها را به فرصت تبدیل می کنیم.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان افزود:حضرت آیت الله خامنه ای همچنین بر لزوم تکریم تولیدات داخلی تاکید و اظهار داشتند استفاده از نشان خارجی برروی کالاهای ایرانی برای بازاریابی کار درستی نبوده و رسانه ها از جمله صدا سیما و شهرداری ها باید در حوزه تبلیغات، میان محصولات شرکت های داخلی و خارجی تفاوت قائل شوند. وی تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی دور زدن تحریم ها را یک تاکتیک دانستند و بر لزوم ایجاد راهبردی برای بی اثر کردن تحریم ها تاکید نمودند. سبحانی گفت: معظم له در ادامه این نکته را یادآور شدند که اگر ملت ایران و فعالان اقتصادی و اندیشمندان کشور بتوانند با تکیه بر توان داخلی تحریم‌ها را بی اثر کنند، عامل تحریم کننده نیز از ادامه تحریم‌ها دست برخواهد داشت. مشاور ویژه استاندار در حوزه صنعت گفت:  مقام معظم رهبری صدور بخشنامه های مکرر از سوی دستگاهها را برای محیط کسب و کار کشور مشکل ساز دانستند و خواستار اصلاح این رویه شدند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: رهبر انقلاب تغییر قوانین و دستورالعمل‌ها را وظیفه مجلس شورای اسلامی دانستند و گفتند: البته برخی از این قوانین تغییر کرده و در مجلس تصویب شده اما هنوز اجرایی نشده اند. سبحانی در پایان سخنان خود اظهار داشت: همانگونه که رهبر انقلاب اسلامی وظیفه و مسئولیت و نخبگان علمی و دانشگاهی را کمک به حل مسائل اقتصادی و همکاری با بخش‌های تولیدی در جهت تبادل دانش و تجربه دانستند؛ از وظایف مهم نخبگان، تربیت نیروی انسانی خلاق، مبتکر و متناسب با نیازهای روز و همچنین اقدامات علمی برای حل مشکلات موجود در مسائل بانکی و نظام بودجه ریزی کشور است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار